KLM 777-200 new economy rij 10 vraagje

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Alexo, 1 dec 2015.

  1. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Hi All,

    Morgen vlieg ik voor het eerst in een gerefitte 777-200 van KLM. De stoelen 10 HJK hebben een hoop beenruimte vanwege de bulkhead. Helaas is deze rij al vol geboekt. Hoe zit dit bij de stoelen 10 ABC? De seatmap van KLM geeft de indruk dat de stoelen hier veel dichter tegen de bulkhead aan staan. Echte, lijkt het er in Sieto's flight report op dat ook deze stoelen nog flink wat beenruimte hebben. https://insideflyer.nl/video-klm-new-economy-class-op-de-b772/
    Waar moet ik nu vanuit gaan?

    Thanks voor de reacties alvast!

    Grtz
    Alex
     
    SVDH vindt dit leuk.
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    10 ABC hebben idd ook vrij veel beenruimte. Zeker minder dan HJK, maar meer dan de overige Economy Comfort stoelen. Zolang je zeker weten op een gerefitte 772 zit (weet niet hoever ze daar mee zijn, maar je ziet het op de seat-map iig aan de nieuwe WBC), dan is 10 ABC een prima keuze.
     
  3. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Thanks Sieto!

    Ja zeker weten een gerifitte. 772. Zijn er nog maar twee niet gedaan geloof ik.
     
    SVDH vindt dit leuk.
  4. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    1 van die 2 had ik dan vandaag vanuit buenos aires :-|
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    In Eco heb ik veel liever de oude!
     
  6. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Ik laatst vanuit Panama. Zak op 10K dus was top!
     
  7. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    ik vond de nieuwe eco comfort beter dan de oude
     
  8. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    volgens mij zetten ze de oude toestellen in op Z-A. Gister AF van MVD naar EZE, helemaal ancient ding
     
    Alexo vindt dit leuk.
  9. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Ik ben benieuwd!
     
  10. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    De nieuwe stoelen hebben zo hun pluspunten. Het verhoogde tafeltje (voor de voorste rij althans), betere schermen voor de IFE, stopcontacten...
     
  11. dvddvd

    dvddvd Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb mij door een Flying Blue telefoniste laten vertellen dat de voorste rij wordt vrijgehouden voor mensen met FB Platinum status.
    Ik kan beamen dat vooral rij 10 HJK heerlijk ruim is :) Ik adviseer stoel 10H, daar heb je de meeste ruimte, soms wel wat last van de trolleys. Je hebt geen last van toilet (bezoekers) aangezien er nog een rij business class voorzit, incl gordijntje.
     
    high_class vindt dit leuk.
  12. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ze worden voornamelijk geblokt uit operationele redenen, namelijk dat het stoelen met bassinet optie zijn. Voor FB Plats wordt die blok inderdaad overruled (heb dat meerdere keren zo gedaan).
     
  13. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Gisteren gevlogen in stoel 10a en vond het zelf wel erg comfortabel. Beter eigenlijk zelfs dan 10k. Ik vind het altijd erg prettig mn benen ergens op te kunnen leggen dus leg tijdens de vlucht mn trolley voor me neer. Bij 10k heb je zoveel beenruimte dat deze weg glijd. Bij 10a blijft die keurig tegen de bulkhead aan liggen. Met mijn lengte kon ik heerlijk onderuit met gestrekte benen tegen het schot om niet weg te zakken. Wat mij betreft een aanrader dus!
    De nieuwe stoelen zitten ook een stuk beter dan de oude alhoewel ze wel heel erg smal zijn! Ik heb zelf broekmaat 32 wat niet erg groot is maar had niet veel ruimte over tussen de armleuningen. Dit is dus echt een achteruitgang ten opzichte van de oude indeling.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2015
  14. dvddvd

    dvddvd Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Goeie tip van de trolley om die als benen steun te gebruiken
     

Deel Deze Pagina