Klagen werkt!

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Alexo, 3 okt 2014.

  1. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    564
    Trofeepunten:
    123
    @MVA20, ja kreeg i.p.v. een ontbijt box direct de keuze tussen 8000 miles of x euro compensatie. Klasse EBC.
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  2. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    878
    Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    And..... another 10k in the bank :rolleyes:
     
    VinceG, Carel1, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Wouterf84

    Wouterf84 Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb er ook eentje aangemaakt op 20 december 2021. Twee keer om een update gevraagd bij Track a Claim (op 22 jan. en op 16 feb.) Bij beide kreeg ik een standaard reactie "We are currently processing your claim.". Ik verwacht eerlijk gezegd niet meer dat er echt iets mee wordt gedaan. :)
     
  4. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    Sterker nog ik heb zelf ook nog 2 klachten lopen, 1 van begin oktober de ander begin november 2021. Enige wat ik gehad heb is op 31/12 dat ze het druk hebben etc. Verder niets.

    Pre-covid was de doorloop hooguit enkele weken.
     
    Grouchy vindt dit leuk.
  5. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    878
    Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Als Ultimate krijg ik nu toch redelijk snel reactie op mn klachten :rolleyes:
     
  6. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    Ahumm..;)
     
    FlyingFonz en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  7. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    760
    Leuk Bevonden:
    1.144
    Trofeepunten:
    428
    Daar zijn ze voorlopig niet ;) Heb er ook nog wat lopen van September en October.
    Als het een 006 issued ticket is de standard operation procedure de laatste jaren met KLM 8-10 maanden wachten. Dan hebben ze naar mijn mening en Delta wel genoeg tijd gehad, daarna om contact opnemen met Delta. Atlanta stuurt ze dan een briefje en dan gaat het opeens wel lopen :confused:
     
    Wouterf84 en lloydje33 vinden dit leuk.
  8. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.809
    Leuk Bevonden:
    2.636
    Trofeepunten:
    428
    Twee maanden geleden een klacht aangemaakt bij KLM wegens een zeer belabberde maaltijd aan boord van BKK naar AMS. Kreeg zojuist reactie en een voucher van 50 euro.
     
    Grouchy vindt dit leuk.
  9. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    760
    Leuk Bevonden:
    1.144
    Trofeepunten:
    428
    April-Juni
    Bags on time -> niet dus, formulier ingevuld en de volgende dag de standaard 2500 SkyMiles.

    20.000 SkyMiles voor niet werkende IFE op een AMS-ATL leg. 7500 SKyMiles voor geen Wifi op een AMS-SLC leg; nieuw vliegtuig (Airbus 339) maar Delta wacht nog op wifi onderdelen. Niet om gevraagd. De flightcrew heeft er meldingen van gemaakt en kreeg automatisch binnen 24 uur een email met excuses en de de SkyMiles.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2022
    Amsterdam en Ruut vinden dit leuk.
  10. Gijs1

    Gijs1 Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    13
    Toevallig, ik ontving vandaag ook een 50 euro voucher vanwege een tegenvallende maaltijd op een vlucht naar Azie.
     
  11. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    Ik kreeg er toevallig ook een voor een slechte incheckervaring waardoor ik bijna mijn vlucht miste in Barcelona vorig jaar september. Lekker op tijd KLM :cool:. Nou verwachtte ik geen compensatie dus wel lief van ze.
     
    Amsterdam vindt dit leuk.
  12. Joost82

    Joost82 Blue Tier

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    290
    Trofeepunten:
    63
    Het lijkt wel alsof ze bij KLM een boel klachten met één druk op de knop hebben afgehandeld. Ik kreeg kwart voor acht ook een voucher van 50 Euro voor een klacht over de catering van een vlucht in november. Beter laat dan nooit en ook bruikbaarder dan de paar duizend mijlen die je normaal krijgt.
     
    Amsterdam en lloydje33 vinden dit leuk.
  13. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.809
    Leuk Bevonden:
    2.636
    Trofeepunten:
    428
    Oh en ik denken dat ik speciaal was.. ;)
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  14. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.426
    Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    Ze hebben de lening van de staat afgelost en er was nog wat geld over ;)
     
    VinceG en lloydje33 vinden dit leuk.
  15. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    548
    Leuk Bevonden:
    628
    Trofeepunten:
    348
    Gisteren ook een voucher gekregen voor een klacht van ruim een half jaar geleden omdat er geen EBC maaltijd was toen ik van AF overgezet was naar KLM.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  16. ThimoM

    ThimoM Blue Tier

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Hier nog een voucher voor niet werkende WIFI, KLM deelt ze uit haha
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  17. FlyingDutch

    FlyingDutch Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Same here.. was een klacht van bijna een jaar oud. Ik denk dat ze op deze manier in 1x hun hele backlog hebben weggewerkt. Waarschijnlijk goedkoper dan 1voor1 alle openstaande klachten te bekijken
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  18. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.809
    Leuk Bevonden:
    2.636
    Trofeepunten:
    428
    Nu nog even wachten tot Air France hun backlog ook wegwerkt.... :rolleyes:
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  19. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    677
    Leuk Bevonden:
    858
    Trofeepunten:
    348
    Grappig dat tijdstip. Bij mij zijn gisteravond een hoop FB miles gepost van Accor stays eind vorig jaar, begin dit jaar. Was het bijna vergeten...
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  20. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.214
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    2 klachten ingediend mbt retour businessclass CDG-OTP. Op AF geboekt maar bleken vluchten van Tarom te zijn. Geen eten en drinken. Alleen water.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina