Blowhards' Business: hier mag je vrijuit opscheppen

Discussie in 'Nieuw bij insideflyer.nl' gestart door Krabnov, 21 feb 2020.

  1. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ik vindt het so wie so vaag of deze nu bij oud papier mogen? Vaag spul zo een label
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  2. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    273
    Nou laatst op ALC was er ook zo'n lange vent die kwam aanlopen bij de incheck. Er stond inderdaad weer veel plebs in de sky priority rij die uiteindelijk daar niks te zoeken hadden. De incheck was nog niet open. Hij begon zelf te controleren. "Bent U gerechtigd Sky priority?" "Nee? Dan ga ik voor U staan, u hoort hier namenlijk niet" zo begon hij en ging hij een aantal in het rijtje af om uiteindelijk vooraan te staan.
     
    lloydje33, Urbanjazz, Ambtenaruh en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    NIets mis met die 777 stoelen op KL. alleen niet alles direct aisle, verder prima hoor.
     
  4. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Zo eentje had ik er ook laatst... Huppelt mij en mijn gezin (twee kleintjes) voorbij, dus ik stop 'm. Kraait: "dit is de SkyPriority rij, u en uw gezin moet in de andere rij staan." Het kostte me één vingertje wijzen naar de brag tags en meneer met zijn Gold-labeltje kruipt met de staart tussen de benen weer terug naar achter.

    De beste man had het ook gewoon aan het personeel moeten overlaten. De desk agent ging namelijk keurig de rij af na de eerste twee priority-lozen aan haar balie. Genieten als de rij voor je ineens verdwijnt als sneeuw voor de zon...!
     
  5. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Niets mis mee zolang er geen langharig werkschuw hippietuig backpacker je seatmate is dankzij een operationele upgrade. Dat gespuis hoort in het ruim.
     
  6. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    3.175
    Trofeepunten:
    483
    Kom zelf net terug uit Indonesië en daar noemen ze deze mensen Digital Nomad's die in crypto handelen.
     
  7. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    :D
     
    MollyMoon, MichaelNight en Urbanjazz vinden dit leuk.
  8. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.726
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    298
    Ik moet zeggen, dat doet het personeel eigenlijk altijd wel goed, en volgens mij gaat het poortje ook niet open. Maar goed een brutale mens heeft de wereld dus die proberen het toch.

    Persoonlijk hoef ik eigenlijk niet als eerste aan boord, ik heb dan ook geen hutkoffer als handbagage, dat ik liever wat later aan boord gaat, het is niet dat het vliegtuig eerder weg gaat. Maar meneer Ozzietukker, u mag gewoon de rij voorbij lopen hoor...
     
  9. rickbeerendonk

    rickbeerendonk Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
  10. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Dit was bij het inchecken op een outstation. Dan ben je best wel zuur als je het erop gokt en later alsnog achteraan de andere rij mag aansluiten
     
  11. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Op veel buitenstations zijn er geen poortjes die dicht blijven bij het boarden. Wel een niet gecontroleerde aparte rij. Zodra het boarden begint wordt er alsnog geritst ingestapt ....
     
  12. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Dat ligt er een beetje aan, in de VS en Canada zijn ze er vrij strikt in, met een 5tal meterslange paden met afzetlinten, en behalve dat staat er soms een kenau te snauwen wie er aan de beurt is: Diamond Medallion!!!? Zodat je al niet durft als je niet tot de doelgroep hoort.
     
  13. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Even mijn private office gecreëerd in comfort:cool: Champagne please!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Ruut, beuse242, Timo en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Misschien moet je de topictitel even checken, en vervolgens de klasse waar je je in bevindt.... ;)
     
  15. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    I know :)
    Echter zitten de business stoelen volledig vol op rij 1 en 2. Heb op 3 meer plek :rolleyes:
     
    Ruut, beuse242 en Daeni vinden dit leuk.
  16. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Zat je naast @danfl44
     
    beuse242, Ambtenaruh, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Van de week achter me op Schiphol in de bus naar de cityhopper: "ik heb mezelf met een printscreen + photoshop een upgrade gegeven naar de business class, ik ben een master met de computer" zegt een knul tegen zijn maat.

    In het toestel was 1 rij business en er ontstond vervolgens een stoelendans omdat ze alle 4 al bezet waren met klm'ers.
    Zou ie echt zo met bluffen daar hebben kunnen zitten?
     
    Vliegende_Keep en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  18. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Waarschijnlijk niet, in mijn ervaring kijkt de crew in de ipad naar wie waar zou moeten zitten. Heb regelmatig iemand gezien die gewoon BC ging zitten omdat het leeg was en werd weggestuurd.
     
    Urbanjazz, ErwinLansing en Menno vinden dit leuk.
  19. Menno

    Menno Blue Tier

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    355
    Trofeepunten:
    63
    Ook een keer een man die bewust als laatste instapte om in EBC een plekje uit te kiezen aan boord gehad.
    Hij snapte het niet zo goed, want ging op de middenstoel zitten. Dat viel natuurlijk op, en hij werd naar zijn eigen plekje (rij 27oid) gestuurd.
     
    LordH, lloydje33, Ozzietukker en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    3.175
    Trofeepunten:
    483
    De andere kant komt ook voor. Aan boord van de Etihad A380 Appartementen (RIP) wilde ik even naar de bar, die tussen Business Class en de appartementen in zat.

    Toen ik terug kwam lopen werd de doorgang geblokkeerd: "dit gedeelte is niet toegankelijk voor u meneer."
     

Deel Deze Pagina