KL | World Business Class | Zomerpromotie | Vanaf €1457

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Kilian, 24 jul 2016.

  1. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    KLM heeft momenteel de KLM Zomervoordeel World Business Class promotie, waarbij je tot 60% korting krijgt op diverse bestemmingen naar het Caribisch gebied, Noord-Amerika, Latijns-Amerika, Afrika, Azië en het Midden-Oosten. Deze tickets kun je boeken tot en met 28 juli.

    Meer info kun je hier vinden op Insideflyer.
     
    Goldfly vindt dit leuk.
  2. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Waren een aantal van deze bestemmingen vorige jaar niet 300-400 euro goedkoper?
     
  3. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    new york voor 3100 euro kan je toch geen deal noemen
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  4. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Nope, maar misschien zit er iets anders voor iemand tussen ;)
     
  5. HaikoW

    HaikoW Silver Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Wel interessant dat de routes waar de ME3 op vliegen (Asie, Afrika) bijna allemaal een nette aanbieding hebben. Vluchten naar USA/Mexico waar de grote allianties het heft in handen hebben zijn nu de money makers voor KLM.

    EUR 3100 naar `NYC vind ik ook geen goede aanbieding. EUR 1774 in BC naar Dar Es Salaam was een paar jaar geleden echter ondenkbaar.
     
  6. KLM business class vind ik echt 1 van meest verschrikkelijke bc ever. Slechte stoelen, slecht eten, veel te duur en een service die ik niet verwacht in Bc.
     
  7. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Probeer eens Belavia, UIA, Saudia, etc. Dan is de KLM BC ICA nog niet zo heel erg.
     
    MarcoK en DirkOnTour vinden dit leuk.
  8. Ik hou t gewoon lekker bij Emirates als ik richting Azië ga, die service kunnen weinig Airlines overtreffen naar mijn mening
     
  9. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    ik vond saudia prima, behalve de erg goede lounge op Riyad zat ik een segment naast een air marshal wat op zich wel een relaxed gevoel gaf
     
  10. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Dan heb je vast niet op de 744, 772 of regional gevlogen :p.
     
    high_class vindt dit leuk.
  11. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Ik vind het business class product van de KLM de laatste jaren juist steeds beter worden. De stoelen van de new WBC 747's en 777's zitten naar mijn mening erg comfortabel (persoonlijk vind ik de zit beter ten opzichte van de hardere 787 stoel. Echter biedt de rest van het 787 hard product weer meer privacy en comfort.). Daarnaast zijn ook de service en het aanbod aan boord is de laatste jaren aanzienlijk beter geworden.

    Toegegeven, vergeleken met de Gulf carriers zijn er nog tal van verbeterpunten. Maar ook laatstgenoemden voeren wel eens een vlucht uit waarbij de service ver beneden de maat is.

    Om de business class van KLM echter te bestempelen als "1 van meest verschrikkelijke bc ever", vind ik wat ver gaan.
     
    Lionell, Ludwig en Flying doc vinden dit leuk.
  12. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    beide 777 configs en de ene is dus beter dan de ander. Misschien had ik het gewoon nog veel slechter verwacht :D
     
    Flying doc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina