Ik snap dat een migratie naar een nieuw? platform problemen kan opleveren, maar nu is het wel een beetje belachelijk. Veel leden waren niet echt te spreken over de snelheid, maar allemaal wordpress meldingen is wel een beetje too much. Ik snap dat je als eigenaar geld wil verdienen, maar wanneer je vooral geld verdiend informatie en in dit geval UGC (user generated content) moet je wel zorgen dat het platform in orde is :-D #zeurmodus
Erg vervelend @high_class, I know! Maar er is al een topic waar je je feedback kwijt kunt : Werkzaamheden Frontpage IVV Heb je toevallig al het artikel van Randy op de frontpage gelezen? Ikvliegveel.com is now InsideFlyer.NL. Daarin wordt ook ingegaan op de nieuwe site en de kinderziektes.
Insideflyer.nl forums will be taken offline for scheduled maintenance The site will be unavailable Tuesday, December 22nd around midnight for approximately 1 hour. Dit geldt dan ook voor de site neem ik aan. En ik neem ook aan dat hier niet onze 'midnight' bedoeld wordt, maar die in de USA.
Klopt ja! Is dit puur doordat we nu een andere hosting provider hebben waarvan het datacenter dichterbij zit ofzo?
Ik ken de details niet van de hosting migratie, maar vermoed dat er een flinke bandbreedte achter zit en dat ze gebruik maken van een CDN (Content Delivery Network).
Ik merkte deze week een aanzienlijk snelheidsverschil, zowel thuis als via wifi hotspots waar ik een vpn had aan staan die de halve wereld rond ging.