Aangezien er in het Pointshound.com topic ook een aantal cases met betrekking tot Kaligo werden aangekaart, hier dan maar even een aparte thread! Ondanks de positieve reviews hier op het forum met Kaligo, heb ik momenteel een minder goede ervaring: zojuist aangekomen in m'n IHG hotel, maar de front desk manager kan de boeking niet vinden. Toch gek, want m'n boeking staat in de Kaligo app nog steeds op confirmed. Waarschijnlijk heeft het hotel de boeking nooit bevestigd aan Kaligo, maar is dat niet teruggekoppeld naar mij. Morgen contact leggen met Kaligo, voor deze nacht kan ik kosteloos verblijven. Chapeau IHG! Wordt vervolgd.
UPDATE: Ik verblijf in het Holiday Inn Express Jumeirah. Ondanks de omstandigheden kan ik alleen maar zeer te spreken zijn, over zowel het hotel als Kaligo. Vanmorgen heeft het hotel getracht contact op te nemen met Kaligo, maar die kregen ze niet aan de lijn. Vervolgens ben ik op pad gestuurd: 'wij gaan het regelen, geniet u vooral van uw tijd in Dubai!' Zojuist een email gekregen van Kaligo, met de mededeling dat er aan wordt gewerkt. Excuses gekregen voor het ongemak, er gaat een oplossing komen werd mij verteld. Thumbs up again voor zowel IHG als Kaligo Uiteraard liever gehad dat alles probleemloos verloopt, maar als er dan toch een probleem is, dan is dit wel dé manier om het op te lossen.
Er is zo goed als zeker een agreement tussen Kaligo en het HIX: Kaligo accepteert dat ze opdraaien voor de kosten van mijn verblijf; een slordige 3500AED (een flinke smak geld voor een HIX, maar dat krijg je als je op de dag van arrival een stay boekt). Momenteel heeft het hotel nog een reservering op mijn creditcard staan, die ze ASAP gaan annuleren volgens de email van de boekingsmanager. Wanneer deze reservering is geannuleerd spreek ik pas mijn lof voor Kaligo uit: eerst zien, dan geloven