Jouw beste deal...

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door RickJansen, 4 apr 2017.

  1. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    697
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Ik zie hier zo veel deals voorbij komen, ook op de duitse variant, dat is natuurlijk mooi! Ik ben wel eens benieuwd...als je terugkijkt op alle vluchten die je gemaakt hebt...wat is dan de beste deal die je ooit gemaakt hebt? Kan economy, business of first zijn natuurlijk!

    Om zelf maar af te trappen; vorig jaar voor 333 euro Dusseldorf - Dubai met EK vond ik een behoorlijke fare ;)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  2. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
  3. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    CPH-AMS-JFK-AMS-CPH met KLM in Business voor 1.036 euro en nog 150 euro tegoed gekregen via Bluebiz, netto 886 euro dus.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  4. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    BRU-CTU-XMN-BRU 990 eur in BC, 150 tegoed dmv bluebiz
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    Zeker de Azorendeal! Wat was dat leuk en wat een ervaring, PDL was geweldig mooi! Helaas destijds maar 1 keer geboekt.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Die twee waren mooi inderdaad.

    Verder, niet heel goedkoop, maar wel 41k AA miles (82k door mijn EXP status bij AA).

    Y OSL-LHR(BA)-MIA(AA)-SFO(AA)-DFW(AA)-HKG(AA)-CGK(CX) CGK-NRT(JL)/HND-SFO(JL)-ORD(AA)-LAX(AA)-MIA(AA)-LHR(BA)-TXL(BA). 1200/1300USD volgens mij. Paar segmenten door een SWU in J gevlogen.

    Één van de bizarste dingen die ik in mijn leven gedaan heb:). Bijna alles als nachtvlucht gevlogen, dus slapen in het vliegtuig en vervolgens overdag de stad bezoeken. Alleen een stop van >24h in CGK. Met de miles afgelopen zomer het grootste deel van mijn RTW trip geboekt (incl AUH-MEL in EY F apartments).
     
    FlyRicky, Ipponmaster, Lionell en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Haha @Basjep die CGK run wilde ik ook posten, die was gewoon bizar... Dit alles in economy: BRU-FRA-OSL-LHR-MIA-DFW-SFO-DFW-HKG-CGK-NRT-JFK-DFW-LAX-DFW-MIA-LHR-WAW-ZRH-BRU voor iets van 1300 euro! Dit alles in 7 dagen gevlogen, helemaal van het padje af... Slechts 1 hotel gezien in HKG en toen kon ik niet slapen door de jetlag.

    Andere goeie deal was m'n eerste mileage run: AMS-LHR-LAX-HNL in een weekend voor iets van 400 euro in economy.

    M'n laatste en waarschijnlijk ook m'n beste deal, 620 euro voor BRU-DOH-HND op Qatar Airways A350 in business, die vlieg ik in juli.
     
    Carel1, Basjep en Ready2Board vinden dit leuk.
  8. Ipponmaster

    Ipponmaster Blue Tier

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Wanneer heb je deze gevlogen ?
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat zal begin december 2015 zijn geweest. Hij vloog 2 dagen voor me of achter me, we hebben elkaar overal net gemist.
     
  10. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Leuk topic. Mijn beste deal was afgelopen november een retour Moskou - Doha - Tokyo QR Business voor 660 euro. Hierdoor ook bijna in 1 klap QR silver en ondertussen met de ingeplande vluchten begin volgende maand QR gold
     
  11. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Mijn eerste mileage-run ever: Jersey-London-NY-LAX-HNL voor 900 euro in Business class. Inmiddels ruim 2 jaar geleden maar voelt nog als de dag van gisteren :D
     
    Lionell, FlyingFonz en Daan3 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina