Jan Taminiau ontwerpt KLM comfort bags

Discussie in 'Nieuws' gestart door high_class, 30 mrt 2016.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Jan Taminiau volgt designers Viktor & Rolf op als ontwerper van de nieuwe World Business Class comfort bags van KLM. Passagiers in de business class ontvangen het nieuwe cadeau vanaf zondag 27 maart 2016 op intercontinentale vluchten.

    Om de reizigers iets blijvends te geven, ontwerpt Taminiau comfort bags die ook na de vlucht te gebruiken zijn. De eerste comfort bag is een clutch geïnspireerd op een jurk uit de haute couture collectie van Taminiau, de tweede comfort bag is een portefeuille. De komende jaren lanceert KLM ieder jaar andere comfort bags van de hand van Taminiau voor zowel dames als heren met daarin de essentiële benodigdheden voor een lange vlucht. In totaal ontwerpt de designer zes unieke comfort bags in twaalf verschillende kleuren.....................


    meer op zakenreis.nl
     
  2. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    hoop dat die dingen er beter uit zien dat die van victor en rolf, wat een lelijke cheapo dingetjes waren dat... met zo'n lullig strikje voor dames :D
     
  3. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Tis iig anders dan die blauwe voor heren en Bordeaux rood voor dames dingetje waar je er niets aan hebt. :D
     
  4. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    image.jpeg image.jpeg

    De heren versie.
     
    Patrick Dijkstra, Alexo en WorldTraveller vinden dit leuk.
  5. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    En geen pen meer!
     
  6. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    wat een crap idd
     
  7. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Wat zou er nog meer standaard in moeten zitten bij de mannen? Scheermes, luchtje, wet towel? Vind het überhaupt nogal 'el cheapo' qua inhoud... kost inclusief tasje niet meer dan € 5,- schat ik.
     
  8. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Tasje ziet er zo op t eerste gezicht wel beter uit. De rest is crap. Inderdaad de pen mis ik. Voor de douane papieren. Die sokken zie ik nooit iemand dragen en het oogmasker laat mij te veel licht door.
    Een hydraterende creme zou een mooie aanvulling zijn. Droog altijd erg uit op een lange vlucht.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2016
  9. Musliston

    Musliston Newbie

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Een luchtje zou inderdaad wel fijn zijn. @Alexo: Ik gebruik de sokken :D dat doe ik als ik naar de wc ga, zijn ook voor eenmalig gebruik bij mij...maar heb liever iets als pantoffels, is wat makkelijker aandoen.
     
  10. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Het beste ooglapje is nog steeds dat van BA F vind ik.
    Best kit all round JL F, naast het LOEWE tasje, welk onlangs een upgrade kreeg en erg handig is, krijg je nog extra producten van Shiseido!
    Beste slippers CX F
     
    high_class vindt dit leuk.
  11. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Dit past veel beter voor "the Flying Dutchman" :p.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      34,1 KB
      Weergaven:
      4
    Alexo vindt dit leuk.
  12. Geel

    Geel Blue Tier

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Ik had ze ook al gekregen, zwart (rits was meteen kapot...) en een soort legergroen. Er zit geen lip balsem meer in, ook al niet in de laatste victor en rolf. Volgens de purser komt dit door problemen met leverancier maar lijkt mij vreemd dat dit zo lang duurt. Jammer, dat en de tandenbortsel vond ik altijd nuttig. In de wc staat vochtinbrengende spray trouwens.
     
    high_class vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina