Insideflyer.nl sponsored by Emirates

Discussie in 'Nieuw bij insideflyer.nl' gestart door TravelTheWorld195, 10 dec 2015.

  1. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Sinds het overgaan van ivv.com naar insideflyer.nl, vraag ik mij eigenlijk al af wat Emirates te doen heeft met het Insideflyer platform. Ik zie, naast de add rechtsonder op de pagina, helemaal geen verdere invloeden van Emirates op de site voorbij komen. Hoe zit dat precies? Wat is de bijdrage van Emirates aan het (Nederlandse) Insideflyer platform?

    @Mike @SVDH, something tells me you guys probably know the answer:D
     
  2. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Als je geen antwoord krijgt kan je altijd nog de Klantenservice een bericht sturen op Facebook
     
  3. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Naast .NL hebben we inmiddels: .no,dk,se,uk,de en usa live en daar komen volgend jaar nog meer landen bij.

    Inmiddels bereiken wij als netwerk bijna 1 miljoen unieke mensen per maand en hebben we een 60 tal bloggers die ons allemaal van content voorzien. Daarnaast werken er mensen fulltime bij/aan IF door heel Europa en zit er een team van mensen in de USA die ook een deel van hun tijd aan de sites besteden.

    Samengevat: Om de kosten te dekken en om te kunnen groeien zijn er inkomsten nodig. Dus moeten wij op zoek naar inkomsten voor de site en dan zijn advertentie inkomsten het makkelijkst.

    Emirates is daarbij de hoofdadverteerder voor .NL en een aantal andere sites. Air Berlin weer voor Duitsland etc. En de komende maanden zullen daar nog een ruim aantal andere partners gaan bij komen. Want IF is en blijft een commercieel concept (net als boardingarea etc) en zoals je kunt zien zijn er op IF een aantal slots voor adverteerders die allemaal zullen worden ingevuld met verschillende partners.

    De adverteerders hebben verder geen invloed op de content en indien dat toch zo zou zijn geven wij dat duidelijk aan. Maar ik zie op dit moment geen Emirates activiteiten, events, reviews of wat dan ook geplant staan.

    Ik hoop dat het zo wat duidelijker is :)
     
  4. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Dank voor je antwoord Mike! Duidelijk.
    Ik vroeg mij dit af, omdat ik de bijdrage van Emirates vrij klein schatte, vanwege de kleine omvang van hun ads en verdere uiting van de partnerschap. Toch mooi dat ze een dergelijke bijdrage leveren, voor een relatief kleine, zichtbare reward! Mocht Emirates in de toekomst iets bij gaan dragen aan de ticketprijzen voor alle forumleden, dan zou dat natuurlijk altijd mooi zijn:D
     
    Flying doc en vdb1988 vinden dit leuk.
  5. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    haha ja zeg nooit nooit
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    De Emirates advert zit native in WP, vandaar dat ie altijd zichtbaar is. De rest van de ads vind ik persoonlijk ten koste gaan van de user ervaring, lang leve adblockers. In de VS draaien ze al langer en zijn er al langer inkomsten, ik heb er zo m'n mening en gedachten over maar zal die voor mezelf houden... Een blog met goeie content hoeft niet veel te kosten :D
     
  7. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    als je ervan uit gaat dat mensen de blog als hobby houden en er geen brood mee willen verdienen. Wanneer je meer "personeel" hebt gaan de kosten heel hard omhoog
     
    FlyRicky vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina