InsideFlyer NL | Site & Forum Updates

Discussie in 'Nieuws' gestart door Lionell, 23 aug 2016.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hallo iedereen,

    misschien hebben jullie de laatste weken gemerkt dat er dingen zijn veranderd aan de frontpage en het forum:
    • Lettertype op het forum is iets groter geworden;
    • De menu structuur op zowel forum als frontpage werken nu verticaal ipv de irritante horizontale menu's.
    Momenteel zijn we bewust dat er een probleem is met de advertenties op de site. Er is een issue met de plugins daarvan en er wordt door het tech team achter de schermen aan gewerkt. Deze technische problemen kunnen er voor zorgen dat de site soms langzaam laadt. Ons excuses hiervoor!
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Vannacht is het advertentie netwerk wat voor de problemen zorgde van de site afgehaald. Als jullie nog issues tegenkomen of er bepaalde dingen zijn die langzaam laden, willen jullie ons dit aub laten weten? Dan kunnen we het meteen aanpakken.
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  3. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Ik vond de site idd trager Lionell.
    Daarnaast ervaar ik ook als vervelend telkens opnieuw moet inloggen bij wissel van gebruik via iPad - iPhone - computer.
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    @chawa is de snelheid nu beter dan voorheen?

    Wat betreft het inloggen kan je op computer de optie aanvinken om ingelogd te blijven. Afhankelijk van de browser wordt er dan een cookie opgeslagen waardoor je ingelogd blijft. Op ipad en iphone kan het zijn dat er geen cookie wordt opgeslagen. Dus telkens als je dan de browser (meestal Safari op IOS toestellen) afsluit, dan moet je opnieuw inloggen. Ik vermoed dat dit voor meerdere sites het geval is.

    Ik zal het de komende dagen eens testen op mijn ipad en iphone en ik laat je weten wat ik ondervind. Op computer heb ik er geen last van, tenzij ik een browser gebruik in incognito modus zodat er geen cookies worden opgeslagen.
     
  5. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Fijn dat het opgelost is! Bij mij was de site echt onbruikbaar geworden door de advertenties die niet goed gingen.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Goed om te horen, in sommige advertentie balken zal je momenteel een grijs vlak zien. Dit is van hetgeen er momenteel is uitgeschakeld tot er een oplossing voor gevonden is.
     
  7. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Op m'n iPhone ga ik vanuit een email naar een topic dat ik volg, dan blijf je wel ingelogd
     
    Lionell vindt dit leuk.
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Bedankt voor de info!
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    @chawa ik heb het gisterenavond en vandaag getest met iphone en ipad. Als je op beide toestellen gebruik maakt van Safari (standaard browser van Apple), dan wordt je inderdaad automatisch uitgelogd. Gebruik je bijvoorbeeld Chrome als browser op iphone/ipad, dan blijft de sessie telkens bewaard. Ik zal checken met de VS of dit een probleem is van de browser, vermoed van wel en of het misschien verholpen kan worden.
     

Deel Deze Pagina