Met plezier kunnen we jullie met mededelen dat met directe ingang @Lionell , @TheoS , @high_class , @FlyRicky en @Flying doc de nieuw opgerichte functie van Captains van het forum zullen gaan vervullen. De eerste twee uit de vaste bloggersgroep van insideflyer.nl en de anderen uit de forumcommunity. Wij proberen allereerst om het forum overzichtelijk en goed lopend te houden en daarnaast het verlenen van service aan nieuwe en oude leden. Onze missie is om een positieve, constructieve en ontspannen sfeer te creëren in lijn met de gebruikers van het forum. Voor jullie zal @Flying doc het eerste aanspreekpunt zijn voor alle vragen, klachten of opmerkingen en deze doorsturen naar de aangewezen expert. Deze taak kunnen wij niet zonder jullie dus kom alsjeblieft met alle op- of aanmerkingen hier of in een PM. Het forum is door en voor alle InsideFlyer leden! Wij proberen alle topics mee te lezen en hierop te reageren. Censuur wordt niet getolereerd zolang de comments in lijn zijn met de algemene voorwaarden. Voor de front page zijn wij hartstikke blij mede te kunnen delen dat jullie kunnen blijven rekenen op posts van @Jan van Putten , @Ready2Board , @Brunoweilo , @TheoS , @Lionell , @Innersoul , @TheFlyingDutchboy en @flyerbe ! De laatste dagen hebben jullie wellicht al gemerkt dat de eerste nieuwe posts de front page hebben bereikt. We hopen dit de komende maanden samen met het hele team uit te breiden met nieuwe onderwerpen, gast bloggers en leuke samenwerkingen. Door deze combinatie van oude crew en trouwe leden hopen we onze community het vertrouwen terug te geven om samen InsideFlyer verder uit te breiden. Om deze veranderingen een klein zetje in de rug te geven willen we op korte termijn een borrel aankondigen. De exacte locatie in Amsterdam word later bekend gemaakt, maar het bier zal in ieder geval gratis zijn! Met deze borrel willen we iedereen de kans geven om elkaar ook in levende lijve te ontmoeten en ervaringen, tips en trucs uit te wisselen. Wij hopen dat zoveel mogelijk van zowel onze frequent als minder frequent InsideFlyers aanwezig kunnen zijn. We gaan ervan uit dat het minstens net zo’n succes wordt als de rebranding borrel afgelopen najaar. Naast de borrel zullen we ook een apart, kleiner, event organiseren op 16 Maart in Amsterdam. Tijdens dit besloten round table dinner willen we graag 20 tot 25 mensen ontvangen om in een iets intiemere setting feedback te kunnen krijgen over wat jullie van IF verwachten. Inschrijving volgt later op een first come, first served basis.
Mooi dat er in relatief korte tijd toch een team is samengesteld. Jammer dat het kleinere event op een datum is dat ik niet kan, had daarbij graag aangeschoven. Met enkele van jullie heb ik wel regelmatig contact, dus ideeën zal ik zeker delen. Veel succes en plezier!
Heren, allereerst allemaal mijn uiting van dank richting jullie! Dit is wat het forum nodig heeft en waarop de community verder kan bouwen! Ik heb er vertrouwen in dat het forum weer zal herleven, en volgensmij mag ik hierin ook voor andere forumleden spreken! Succes en veel plezier allen; ik ben er bij tijdens de komende twee events.
Mooi dat de site weer opleeft, dank voor de moeite die jullie er in steken! Graag doe ik een suggestie voor het forum: is het mogelijk om in het forum overzicht met de verschillende onderwerpen weer per onderwerp toe te voegen wanneer de laatste reactie is geplaatst? Dan kun je snel zien of er nieuwe reacties zijn in de discussies en waar je dus nieuwe informatie kan lezen... Dank alvast!
Ik kijk er naar uit om weer voor deze community te schrijven en er actief aan mee te werken, het is iets wat ik doe met passie en ik weet uit de tijd van Ikvliegveel dat mijn schrijfsels geapprecieerd werden
Zo, gelukkig, na redelijk wat commotie, heen en weer gooien met modder en onvrede kan er een nieuw begin gemaakt worden met de website en de community. Ik heb mij bewust afzijdig gehouden van de posts op het forum over hoe, wat, waarom en wanneer de 'site' tot deze beslissing kwam.Ik wilde vooral voor mijn zelf de keuze kunnen maken, door of niet door, en alle irrationale factoren die daar bij kwamen kijken (waar op het forum rationale redenering erg gewaard wordt, ligt dat voor mij anders). Van mij kunnen jullie nog steeds een mix van diepere luchtvaartgerelateerde artikels, vluchtreviews en hotelreviews verwachten. Juist mijn kennis over de luchtvaart vind ik een duidelijke meerwaarde en zorgt dat er tussen deze 'opschepperij' van First Class Ethiad en Business Class Emirates weer wat meer down to earth artikels zijn haha. Hoewel ik mij soms hardop afvraag of mijn luchtvaartartikels wel gewaardeerd worden of er alleen interesse is in diepere luchtvaartartikels of dit eigenlijk niet aansluit bij de wensen van de community. Hopelijk kan ik bijdrage aan deze groeiende site en weet zeker dat mijn collega bloggers en captains gezamenlijk orde willen houden, feedback om kunnen zetten in nieuwe elementen en het organiseren van borrels en events we er samen een onwijs mooi platform van kunnen maken.
Wat fijn je weer aan boord te hebben @Innersoul ! Zeker in deze wilde tijd waarin organisatorisch zoveel gebeurt in luchtvaart land ben je een echte asset. Kunnen we binnenkort een mooie scoop van je verwachten? Zo ben ik zelf bijvoorbeeld reuze benieuwd naar de afweging van Flybe om tussen RTM en MAN te gaan vliegen (http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieu...uchtuitvoering-tussen-rotterdam-en-manchester), hoe kan zoiets rendabel zijn en hoe onderzoek je zoiets. Wat betreft de down to earth artikelen (mind the pun) zie ik waar je op doelt. Misschien zijn er meer bloggers die ook vanuit een econ perspectief kunnen schrijven voor de mainstream bezoeker op deze site. Laten we het hier, onder het genot van een rotterdams bakkie pleur, over hebben.
Ik denk juist dat een artikel over de luchtvaart een mooie aanvulling is op reviews over premium cabines. Uiteindelijk kan de luchtvaart begrijpen ook je reis veraangenamen. Of slimmer boeken, etc. Ik vind het ook erg interessant. Ik heb tevens wel een suggestie: wat gebeurd er nu allemaal achter de schermen om nationale en Internationale vluchten te scheiden. Ik merk dat het gebeurd, immers op JFK kom ik in exact dezelfde terminal als alle andere AA vluchten aan. Toch kan ik niet anders dan naar immigrations. Lijkt me leuk om daar wat meer achtergrond over te weten. En zo zijn er nog veel meer onderwerpen! Tot slot: een review over een Y vlucht is enorm nuttig. Velen van ons zullen in praktijk Y vliegen. Het is dan mooi om het product al een beetje te kunnen verkennen. Dus keep going!
As a matter of speech of course. Zullen we samen een RTM local meetup organiseren voor het zomerseizoen begint? Zeker met @high_class , @Valentijn hulp moet dat lukken.
Over die Hilton had ik het afgelopen zaterdag in Brussel nog met @Valentijn over, moet eens gebruik maken van m'n Diamond status
Good luck! Leuk om te zien dat er weer leven in de brouwerij komt! Ik zie de artikelen en reviews met plezier weer van jullie tegemoet.