Insideflyer Nieuwsbrief/Newsletter

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Edwin, 7 jun 2016.

  1. Edwin

    Edwin Newbie

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Ik hoop dat dit de goede plek is voor deze opmerking/aanvulling.

    Ik ontving van de week de nieuwsbrief waarin links naar artikelen stonden dei ik of allemaal al had gelezen of welke ik niet interessant vond. Oftewel op dit moment lees ik de nieuwsbrief bijna niet, terwijl het een direct contact moment tussen IF en haar lezers is. Ik zou de nieuwsbrief uitgebreider lezen wanneer er bijvoorbeeld in staat wat wij als lezers de komende week/weken kunnen verwachten aan artikelen.

    Maar ik ben maar één lezer, er zijn er vast meer die zijn/haar eigen mening hebben over het nut / lezen van de nieuwsbrief.
     
    Tommy18, high_class en Lionell vinden dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hi @Edwin , bedankt voor de constructieve feedback, hier kunnen we zeker wat mee. We hebben sinds kort de nieuwsbrief weer opgepikt met een nieuw team aan mensen binnen InsideFlyer. Zodoende zijn we de weg een beetje aan het zoeken, maar dit helpt ons op de goeie weg.

    Als er nog meer mensen zijn die feedback hebben ivm de nieuwsbrief, we horen het graag want we zijn er voor jullie en horen graag van de hele community wat we kunnen verbeteren.

    Bedankt!
    Lionell
     
    Edwin vindt dit leuk.
  3. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    De nieuwsbrief is nieuw voor mij en daar bedoel ik mee dat ik mij niet kan heugen er voor opgetekend te hebben maar toch te ontvangen. Toch de instellingen nog een keer nalopen. Dat gezegd hebbend, ik kan mij in Edwin's commentaar vinden. Niet ieder artikel vind ik interessant en de artikelen die genoemd staan en mijn interesse hebben heb ik al gelezen. Dat krijg je als je iedere dag IF even bezoekt. Dus na een korte blik - niets nieuws? - is het "Verwijder". Een mail waarin staat wat de lezer aankomende week aan artikelen - de onderwerpen - kan verwachten heeft voor mij meer waarde dan nieuws van afgelopen week (voor bovengenoemde reden). Helemaal geen nieuwsbrief sturen vind ik ook best. Als er een nieuw artikel geplaatst is en het heeft mijn interesse lees ik het toch wel.
    Dit brengt mij bij de volgende vraag: waarom verstuurt men de nieuwsbrief? Wat heeft men doen besluiten deze weer te gaan versturen?
     
  4. Amy_R

    Amy_R Administrator Medewerker Premium Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    64
    Trofeepunten:
    18
    Een update over de nieuwsbrief! Zoals jullie kunnen zien hebben we een aantal veranderingen doorgevoerd en goed naar de feedback geluisterd die we gekregen hebben. Niet alleen krijg je in de nieuwsbrief nu een preview van wat je de week erna kan verwachten, we doen ook elke maand een interview met een van onze bloggers of actieve forumleden zodat je het team kan leren kennen. Ook vind je er de meest interessante deal van die week. En natuurlijk alsnog een overzicht van de artikelen van de week ervoor, zodat je echt niks mist!
     
    Kilian, high_class, Lionell en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    lekker bezig @Amy_1990
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina