Goeieavond iedereen! Ik heb vandaag weer een zending met InsideFlyer NL luggage tags ontvangen. Voor degenen die interesse hebben en er graag een aantal willen ontvangen. Laat het mij aub weten via e-mail. Stuur aub jouw adresgegevens naar [email protected] en dan zorg ik ervoor dat ze zo snel mogelijk worden opgestuurd.
Wat ben ik blij dat je de postzegels van tegenwoordig niet meer hoeft te likken, ik zou een lamme tong hebben! Als er nog gegadigden zijn, laat maar weten
Ik heb ondertussen een 25tal verzoeken ontvangen en heb nog steeds tags in de aanbieding. Ik vloog afgelopen weekend met SN en ook zij hebben tags, waar ze 5,50 euro per stuk voor vragen Jullie krijgen ze gratis en voor niks opgestuurd!
M'n mailbox heeft ook vandaag niet stil gestaan... Ik groepeer alles om komende vrijdag te versturen. Ik woon dan wel in België, maar blijf een Hollander als ik dingen goedkoper kan krijgen (versturen in bulk ). Dus laat maar komen die verzoeken, donderdagavond sluit ik voorlopig de lijst voor verzending.
Alle tags zijn ondertussen verstuurd en zouden de komende dagen afgeleverd moeten worden. Véél plezier ermee en aarzel niet om een foto ervan op sociale media te zetten en ons te taggen