Had gekund, maar ik vlieg en niet graag met LCC omdat ik 3 weken onderweg ben en ik dus veel bagage bij me heb...en ik kan van mijn gold / platinum status zo gebruik maken...en ik had de reis naar BKK al geboekt...toen er nog de reis naar MNL / Boracay bij kwam..
Proost vanuit de Eurostar naar Amsterdam Deze maand vinden de instructie ritten plaats voor personeel, en ik was uitgenodigd om mee te reizen als 'proefersoon'. Ondanks dat er geen betalende reizigers aan boord zijn, wordt alles wel uitgevoerd alsof dat wel zo is; dus met omroepberichten, catering en drankjes etc. Leuke ervaring! Ze schenken Piper Heidsieck (met het rode etiket) champagne.
Verrassende service tijdens mijn economy vlucht met finnair gisteren; krantje voor vertrek en een drankje naar keuze van het huis! OneWorld emerald status wordt gewaardeerd.
Uit onderzoek blijkt, dat mensen die schrijffouten bij anderen corrigeren, vaak niet zo sympathiek worden gevonden. Feedback over een d/t-foutje wordt in het algemeen vaak ervaren als persoonlijke aanval (alsof je zegt dat iemands kind lelijk is) of als pietluttig ("je begrijpt toch wat er wordt bedoeld?"). Ik wil de schrijvers, met al hun goede bedoelingen, graag uitnodigen om zich te verplaatsen in de lezers die last hebben van dit soort foutjes (naast andere storende schrijf- en stijlfouten). Misschien helpt de volgende vergelijking. Stel je eens voor dat je over een snelweg rijdt, lekker kan doorrijden, van het uitzicht geniet, op weg naar je bestemming. Ineens moet je keihard remmen voor een drempel (ja, die verwacht je niet op de snelweg). Dan ineens: iemand die zonder richting aan te geven voor jou van rijstrook wisselt; jij weer vol in de ankers, snelheid eruit. Dan weer een gigantische kuil in de weg... het scheelde niet veel of je had een lekke band. Uiteindelijk bereik je je bestemming, maar de reis was best onaangenaam. Zo ervaren zeikerds het lezen van een slechte tekst met fouten. Ook al wordt de bestemming bereikt (de boodschap van het artikel wordt begrepen), het lezen van een slechte tekst is gewoon onaangenaam.
Als je erop gaat staan dan kun je bij het intikken van BRU ook alleen Brussel aanklikken. Dit is volgens mij de eerste optie.
Ben zelf ook geen fan van de nieuwe google flights. Bij mij staat hij nu standaard op Eindhoven airport....
Boe!! Ik had de voorwaarden gelezen en daar stond dat een soft landing mogelijk was. Maar misschien niet met een status match? Alhoewel UX wel aan softlanding doet/AB wel aan softlanding deed. Thanks voor de heads up!
Ja inderdaad wel jammer. Had al wel op FT gelezen dat soft landing niet bij status matches geldig is. Nog een jaar Sapphire was wel makkelijk geweest voor die enkele keer dat ik vlieg. Maar ik mag niet klagen, het laatste voordeel van mijn tripje naar Hawaii in 2015 is nu pas vervallen.
Wat betreft de spellingsfouten en schrijfstijl: kritiek, gezeur, gezeik en opmerkingen zijn altijd welkom. We zijn gewoon mensen en kunnen fouten maken. Als we erop worden gewezen dan zullen ze verbeterd worden. Nemen we dit persoonlijk? Nee, nooit. Proberen we alles na te lezen? Proberen wel, maar dit lukt mij als eindredacteur niet altijd door gebrek aan mijn kant wegens mijn gewone baan. We doen ons best.
Nee, daar stoor ik mij niet aan. Ik begrijp ondanks spelfouten die iedereen maakt prima wat men bedoeld, en daar doe ik mijn voordeel mee. In plaats van verbeteringen op grammatica fouten te bekritiseren dank ik deze mensen voor de waardevolle bijdrage die ze leveren hier.