InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    1.216
    Trofeepunten:
    223
    Heeft iemand ervaring met het boeken van tickets via booking.com?

    Ik ben geen fan van ze maar dit keer is het prijsverschil zo groot dat ik het overweeg, tenzijj er mensen zijn met slechte ervaringen.

    Krijg je je PNR's zodat je op de website van de luchtvaartmaatschappij je FF nr in kan voeren?
     
    BartF vindt dit leuk.
  2. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.214
    Leuk Bevonden:
    1.061
    Trofeepunten:
    223
    Heb dit 3 maanden terug een keer gedaan met een Latam vlucht. Kreeg inderdaad de PNR en kon via Latam's site m'n boeking beheren.
     
    westi vindt dit leuk.
  3. BartF

    BartF Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    216
    Trofeepunten:
    43
    Zelfde ervaring als @Ruut met China Eastern vlucht. De interface van hun website, waarbij enige kennis van Chinees behoorlijk helpt, was niet echt een succes. Maar ik kon de boeking beheren met verkregen PNR en FF nummer toevoegen. Vlucht was afgelopen zomer.
     
    westi vindt dit leuk.
  4. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb nog geen tickets via hun geboekt, maar tot nu toe wel al mijn hotels en b&b’s (daarom ook booking genius level 3 nu) en dat is tot nu altijd goed gegaan. Er is slechts een keer een minuscuul foutje geweest namelijk dat het hotel mijn dubbele voornaam andersom had binnengekregen in hun systeem. Maar dat is maar 1x geweest bij 1 hotel. Verder altijd alles vlekkeloos.
     
    westi vindt dit leuk.
  5. FlyingNelus

    FlyingNelus Newbie

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    44
    Trofeepunten:
    13
    Ondertussen ook al meerdere fares via booking.com geboekt. Idem wat de rest zegt. Waar je wel rekening mee moet houden is hun annuleringsbeleid, veel strikter dan die van de airline zelf. QR ticket via booking nog 1.5 week terug moeten annuleren, kreeg slechts €36 terug waar er bij direct boeken met QR zelf er €150 van de fare werd afgehaald, verschil van zo'n €500 euro :confused:
     
    westi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina