Het leek me leuk om op zaterdag 23 februari in het zakelijke hart van Nederland een Insideflyer borrel te houden, centraal voor zowel onze Belgische als Nederlandse fans. Locatie is nader te bepalen afhankelijk van de opkomst, streven is loopafstand van CS, het Marriot en het Hilton voor de matras runners onder ons. @Amy_R, is er wellicht sponsoring vanuit de Insiderflyer NL voor de content generating users? Iedereen is welkom.
Leuk! ik zet m in de agenda. OFF-topic: Gaaf, eerste keer Oman? Ik ben dit weekend teruggekomen van mijn tweede keer , wederom geen spijt.
Leuk! Probeer er zeker bij te zijn. Alternatief is evt leuk tentje genaamd Weena, 200m lopen van CS en Marriott.
Van de zomer kort even in Muscat, meer op doorreis, nu wat langer! Ben erg benieuwd, hoor goede verhalen.
Hi @Flying doc . Leuk dat je op eigen initiatief een borrel plant voor mede-forumleden! We zijn zelf ook weer bezig met een IF nieuwjaarsborrel waar we eventueel wat drankjes aanbieden. We kunnen alleen iets sponsoren als het vanuit InsideFlyer zelf wordt georganiseerd.
Dan is het organiseren, en niet sponsoren ;-) Sponsoren is als je bijdraagt aan iets van een ander ;-)
Lol, want als je voor honderden euros aan mileage en matress runs doet kan er geen biertje van 2 euro vanaf lol xD
Exact, want die heb je niet meer over . Last time I checked, met mijn hilton punten kan ik geen bier betalen . Ennuhm, waar kun je nog bier voor 2 euro vinden in de randstad?
Hoi Allemaal, Ik ben niet zo'n poster maar kom zelf uit Rotterdam. Mochten je nog een leuke locatie nodig hebben dan kan ik dat ook regelen. Ik heb eventueel een locatie beschikbaar op 42 Workspace (Schiedamse Vest). Is een soort co-working space. groeten, Ronald den Ouden