inlog vraag

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door rezag, 4 jun 2015.

  1. rezag

    rezag Newbie

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    Hi,

    Vraagje over inloggen op de site. Ik ben 'standaard' ingelogd op het forum maar als ik naar 'home' ga weer niet. Ik kan dan geen reacties plaatsen onder bv. Het stuk over het nieuwe security filter van Schiphol.
    Als ik dan terugga naar het forum, ben ik weer gewoon ingelogd. Oplossing?

    N.b. ik gebruik een MacPro met Safari.

    Thnx
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hi rezag, ik voor zowel een forum als de frontpage een login (WordPress). Als ik op de frontpage inlog met m'n WP login, dan kan ik nadien aanvinken om ook ingelogd te blijven op het forum. Ik heb eigenlijk nooit Safari gebruikt, dus kan niet uitsluiten of het daar aan ligt. Ik gebruik altijd Chrome.

    Kan je op de frontpage inloggen met jouw forum login?
     
  3. rezag

    rezag Newbie

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    Nee, helaas niet, ik heb net en reactie geplaatst onder het stuk over de nieuwe security filter en ik zie nu dat hij mijn afbeelding niet 'doorplaatst'.
    Wel jammer maar geen groot probleem.
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hmm raar, ik heb net even bij mij gekeken, mijn forum login wordt gebruikt op de homepage. Als ik daar op m'n naam klik, en dan door klik naar "mijn profiel wijzigen", en dan helemaal naar beneden scroll, dan zie ik het volgende staan:
    Screen Shot 2015-06-04 at 20.53.43.png
    Als ik daar met m'n muis over m'n naam ga die in het blauw staat, dan zie ik een verwijzing naar m'n forum profiel. Misschien dat @Mike hier meer over weet?
     
  5. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Op de homepage zie je rechtsboven twee opties: 'log in' en 'register'. Als je op 'log in' drukt dan word je doorverwezen naar het forum. Maar als je met je muis over 'log in' gaat en niet klikt en daar vervolgens je forum log in gegevens invult en op 'log in' klikt dan word je doorverwezen naar het forum. Daar moet je dan toestemming geven om met je forum account in te loggen. Als je dat doet dan ben je met je forum account ingelogd op de frontpage en kun je zo reageren.
     
    Lionell en rezag vinden dit leuk.
  6. rezag

    rezag Newbie

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    Ik kan je antwoord helaas maar 1x leuk vinden :)
    Maar dat toestemming geven had ik dus niet begrepen! ThankS
     
    kevin990 vindt dit leuk.
  7. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Graag gedaan! Je moet het maar net weten :).
     

Deel Deze Pagina