IHG punten kopen?

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Didier13, 16 sep 2014.

  1. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Er loopt tot 22 sept via points.com een actie waarbij je max 60.000 IHG punten kunt kopen voor 690 dollar met een 100% bonus dus max 120.000 punten. Je kan voor de into the nights actie volgens mij ook qualifying nachten boeken met points and cash zodat je zeer voordelig de bonuspunten van deze actie erbij krijgt. Kortom een goede deal. Ik krijg trouwens via mijn amex card ook nog eens zo'n 1400 punten wat het wel heel aantrekkelijk maakt. Mee eens?
     
  2. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Sorry heb begrepen dat points and cash nights niet qualifying zijn.
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Klopt points & cash boeking of reward nights tellen niet mee voor deze promotie. Punten kopen zou alleen interessant zijn als je net niet genoeg punten zou hebben om een bepaald hotel te boeken. Anders is het verstandiger om gewoon punten te sparen via normale boekingen. Alleen jammer dat IHG niet meer zo vrijgevig is dit jaar met de promoties en een aanpassing in hun T&C (gebruikersvoorwaarden) geeft nu ook aan dat als je als gebruiker probeert in te schrijven voor promoties die bestemd zijn voor een vooraf bepaald publiek, dat ze gebruikersaccount kunnen sluiten en dat je al je punten en status kwijt bent!
     
  4. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Zat aan 2 nachtjes Intercontinental Times Square te denken, wordt wel een aanzienlijk mooiere deal met deze punten. Helemaal nu (zoals @Lionell al zegt) de voorwaarden voor promoties zijn aangepast.
     
  5. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    In het najaar is IC Amstel te boeken voor 40K ipv 50K heb ik gemerkt. Niet fout voor een kamer van 530 euri (refundable).
    Dus je zou 3 nachten kunnen boeken voor 680 US, ipv 1590 euri!
     
    Mike en SVDH vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina