IHG maatregelen ivm Corona

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Carel1, 12 mrt 2020.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Geen annuleringskosten:
    We know that flexibility is what our guests are looking for right now. So, we are waiving cancellation fees for existing and new bookings at all IHG hotels globally for stays between 9 March 2020 and 30 April 2020.

    Het aantal nachten/punten om elite status te behouden wordt dit jaar met 25% verlaagd.
    Spire wordt bv 55 nachten of 55.000 punten ipv 75/75000.

    Ambassador lidmaatschap wordt verlengd met 3 maanden.
     
    VinceG, lloydje33, Tim82 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Heb je toevallig een link naar dit stukje? Ik wil wat overnachtingen boeken komende paar weken, maar voel me er nog niet echt prettig onder zonder dat ik het ergens zwart op wit heb zien staan. Op de NL homepage zie ik alleen een bericht van 3 maart.
     
  3. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Alstublieft.
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  4. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    IHG gaat naar verwachting ook de statussen van alle leden verlengen. Terecht aangezien ze anders wel erg achter blijven. Maar voor velen toch mooi meegenomen aangezien hotelovernachtingen er nu niet echt in zit.
     
  5. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Dat is al gebeurd:
    Membership Status:
    All members’ program status will be automatically extended through January 2022, allowing members to enjoy all the benefits of the status they earned during 2019.
      • For Spire Elite members this includes the Choice benefit of 25,000 bonus points or gifting of Platinum Elite status to someone each year
      • This change will be automatically reflected in member accounts in the coming weeks.
     
    lloydje33, DirkOnTour en JosEnrafNonius vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina