Hulp met ticket boeken

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door jpfr, 26 nov 2016.

  1. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Ik dien dit jaar nog 572 level miles te behalen voor een volgende status bij FB. Dit wilde ik zaterdag 24-12 doen (ben dan toch al op Schiphol) met een retourvlucht naar CPH (was goedkoopste bestemming die ik vond).

    Mijn vraag is als ik om 09:15 land in CPH, ik de teruglvucht van 10:00uur haal? Moet je dan weer opnieuw door de douane of kan ik zo naar de gate lopen? Of is het wellicht hetzelfde vliegtuig en kan ik gewoon voor de gate wachten? :)
     
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Je hebt hetzelfde vliegtuig, geen probleem.
    Even geheel off topic, mea culpa, je website ziet er bijzonder gelikt uit, chapeau! Hoe werkt zoiets met eigendomsrechten van logo's enzo?
     
  3. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Maar hoe werkt het dan? Je hoeft dan niet opnieuw door de douane?

    Afbeeldingen zijn allemaal rechtenvrij, behalve die van American Express. Die heb ik van hen ontvangen.
     
  4. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Je loopt het vliegtuig uit, blijft bij de gate staan en loopt het vliegtuig weer in. Geen controle of douane. Appeltje eitje.
     
  5. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Maar ik zie wel dat de heenvlucht (KL1125) aankomt in terminal 3 en de terugvlucht (KL1126) vanaf terminal 2.
     
  6. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Doe maar voorzichtig :D Ik had ook zo'n website enkele maanden geleden, 48 uur later AMEX al aan de lijn :)
     
  7. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Zij hebben mij de afbeeldingen zelf toegestuurd ;)
     
  8. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Kan de vlucht trouwens niet boeken op KLM. Zal wel te weinig tijd tussen zitten. Vrouwtje van KLM helpdesk zei dat ik in CPH tevens voor de douane opnieuw moet inchecken.
     
  9. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Het zal niet de eerste keer zijn dat de KLM helpdesk ernaast zit... Maar het kan verandert zijn natuurlijk.
     
  10. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.474
    Leuk Bevonden:
    2.320
    Trofeepunten:
    558
    Had ook even gekeken, same-day return lukt niet. In ieder geval, niet zo kort op elkaar.

    Vrouwtje van de KLM helpdesk heeft het waarschijnlijk fout. Je kan namelijk meteen inchecken voor de terugreis op je app als je op AMS instapt.
     
  11. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    voor iemand die al jaren frequent flyer is en zich heeft verdiept in het systeem, zou je ook moeten weten dat je een vlucht kan boeken bij klm en daar level miles voor krijgt. deze vlucht kan bijv pas laat in 2017 plaats vinden, maar door het direct betalen met FB Amex krijg je de level miles al eerder... ;-)
     
  12. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Goh..

    Ik heb echter totaal geen plannen voor 2017. En als ik nu met mijn AMEX een vlucht koop dien ik er minimaal 572/1,5 = 382 euro aan te besteden om voldoende level miles te halen. Nogal duur/
     
  13. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    geld is relatief en je kan niet in iemand anders beurs kijken. Naar mijn mening is een retour vlucht voor alleen miles of status duurder dan een vlucht met purpose.
    Succes verder met uitvogelen!
     

Deel Deze Pagina