Hulp met goedkoopste ticket

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Darrow, 7 nov 2015.

  1. Darrow

    Darrow Newbie

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    hoi,

    Ik heb recent de vlucht CDG-IST-MRU-IST-OTP geboekt met TK. Open jaw dus en dacht, CDG doe ik wel met Thalys of auto en OTP-BRU/CRL/EIN met Ryanair voor een tientje. Niet dus, zo blijkt.

    De vlucht OTP-xxx slaat nogal tegen qua prijs (+-€100) en nu hoop ik dat iemand me wil helpen deze zo goedkoop mogelijk te vinden.

    Carrier of alliantie spelen geen rol, prijs moet zo goedkoop mogelijk zijn met minstens 15kg bagage/persoon. Luchthavens mogen CDG/EIN/CRL/BRU zijn. 2 volwassenen, 1 kind (3 jaar). Datum: 8/01 of 9/01/2016



    Alvast bedankt!
     
  2. Darrow

    Darrow Newbie

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    Heb ook al gedacht om in IST af te stappen en niet naar OTP te vliegen, maar rechtstreeks BRU of CDG.. IS
    s dit risico voor bagage als ik deze laten taggen naar IST?
     
  3. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Roemenië voor een 10tje :-D haha 2 jan is 66 euro met ryanair, maar goed je bent waarsch meer kwijt aan een hotel dan dat het winst oplevert. IST naar nederland zal ook niet veel minder zijn dan 100 euro

    edit: ik zie inderdaad KLM vanaf Ataturk voor 89. misschien contact opnemen met turkish met een lulverhaal waarom je bij je bagage moet?
     
  4. bob84

    bob84 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    18
    AMS-CDG-OTP-AMS of BRU-CDG-OTP-BRU
    Van AMS met austrian redelijk geprijsd, vanaf Brussel met Aegean redelijk geprijsd.
    weet niet wanneer je vertrekt?
     
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik zie op 8 januari ook een tarief van 73 euro met Ryanair. Koffer kun je dan gewoon bijboeken.

    Op zich zijn dit allemaal hele normale tarieven in mijn ogen.
     
  6. Darrow

    Darrow Newbie

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    73€ klopt, maar is maar 1 ticket beschikbaar. Vanaf 2 personen word het €95. De vertekdatum is 8 OF 9 januari voor een enkele reis.

    Denken jullie dat het zal lukken om de bagage op te pikken in IST en vanaf daar verder te vliegen? Als ik dan toch 300€ moet spenderen schrap ik liever de leg naar OTP en vlieg ik liever rechtstreeks van IST naar huis.


    "Normale tarieven" zijn relatief want een enkeltje CRL-OTP is er al vanaf €8. Dus in dat opzicht vind ik €95 veel geld
     
  7. Stef

    Stef Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    7 jan SAW - EIN = 59 euro (transavia direct)
    8 jan SAW - CRL = 62 (pegasus direct)
    8 jan IST - CDG = 44 euro (aegean stop athene)

    Boekarest niet goedkoper te vinden dan al genoemd hier. Ik zou proberen om in Istanboel te blijven en vanaf daar te vliegen. Vrijwel zeker goedkoper tenzij je geluk hebt met een promotie van Ryan of Wizz.
     
  8. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ja vergeleken met dat soort tarieven wordt het snel duur ja. Je zit in een vrij dure periode.

    Ik kwam nog wel een tarief van 90 euro tegen naar Dusseldorf. Dit is inclusief bagage. Dit is dan wel weer een vlucht met overstap op TXL.
     
  9. Darrow

    Darrow Newbie

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    Iedereen bedankt voor de hulp!

    Het is een rechtstreekse vlucht IST-CDG geworden met AtlasGlobal, inclusief bagage voor €71pp. Bespaart me ook een nutteloze stop in OTP.

    Hoe gaat dit nu eigelijk praktisch? Ik vraag in MRU om mijn bagage te labelen tot IST en daar pik ik de bagage op. Ik check terug in en neem mijn vlucht IST-CDG? Ondertussen ben ik wel nog ingecheckt voor de vlucht IST-OTP en roept men mijn naam af dat ik dringend naar de gate moet komen? Of wat? :D
     
  10. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Hoe ga je van CDG naar huis?
     
  11. Darrow

    Darrow Newbie

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8

    Da's geen probleem: met de auto. Heb een park, sleep & fly geboekt en een dagje Parijs er aankoppelen is toch ook geen straf ;)
     

Deel Deze Pagina