Hulp gevraagd (kerstgedachte!)

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Milanello, 19 dec 2014.

  1. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Dag lieve leden,

    Ik weet dat deze vraag misschien niet op het forum thuishoort (omdat ik natuurlijk zelf ook kan zoeken), maar ik heb een verzoek aan jullie:

    Mijn broer woont in SFO, en heeft helaas ruim een halfjaar geleden zijn elleboog gebroken. Vele operaties later is hij nog altijd bezig met operaties/revalideren. 'Thuis' keken wij uit naar de kerst (omdat hij dan terug zou komen), maar helaas heeft de dokter afgeraden om weg te gaan.

    Mijn bezorgde moeder wil nu graag naar SFO vliegen om hem te steunen, en ervoor te zorgen dat hij kerst niet alleen hoeft te vieren. Hij moet immers 23 uur per dag met zijn arm in een machine zitten.

    Vandaar dat ik nu op zoek ben naar goedkope vluchten. Ze kan z.s.m vertrekken, maar ze moet 29 december wel weer werken.

    Voorlopig is de goedkoopste vlucht die ik kan vinden rond de 750 euro (BA, AMS-SFO).

    Aangezien jullie vast veel meer 'adresjes' en trucjes hebben, is mijn vraag: Kan één van jullie wellicht nog een goedkopere vlucht vinden?

    Alvast van harte bedankt!

    Ter aanvulling: Ze wil het liefst zondag 21 december heen en 27 december terug. Een paar uur rijden naar het vliegveld is voor ons geen probleem (AMS, BRU, DUS, etc)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2014
  2. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    750 euro naar SFO is echt in die periode een MEGA mooie prijs! West Coast is sowieso vaak niet onder de 600euro te boeken (tenzij je open jaws gaat doen vanuit scandinavia)

    Voor 750 zou ik hem gelijk boeken!!
     
  3. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Ik zou hem inderdaad ook boeken. Als de reisdatum wat verder in de toekomst zou liggen zou ik je aanraden te wachten op Error fares, maar zoals @Mike al zei: 750 is een supermooie prijs.
     

Deel Deze Pagina