Wat hebben jullie het liefst qua inrichting in een hotel? Strakke lijnen en moderne inrichting of juist sfeervol en 'antiek'? Ik ben echt van de moderne hotels, Des Indes is niet aan mij besteed. Hoe zit het met jullie?
Yup, hier ook liever een modern hotel.... niets ergers dan een ouderwets hotel dat naar mottenballen stinkt
Ik vind beide wel iets hebben. Ligt ook wel aan de bestemming. In Londen zou ik veel eerder voor een klassiek hotel kiezen dan bijvoorbeeld in Berlijn. Main rule is overigens wel modern .
Mij maakt het eigenlijk niet uit, maar als het thema klassiek is, dan moet het er wel verzorgd uit zien, niet van dat oude en stoffige gedoe waar je een stoflong van krijgt.
Ik ben ook fan van modern en hip maar als het echt oldskool luxury is met geweldige service wil ik dat ook nog wel eens doen!
Ik bedoel wel hotels die het allemaal netjes bijhouden maar toch voor een 'antieke' sfeer en inrichting kiezen. Des Indes of het St. Regis NY En ik vind dit ook al neigen naar oudachtig: Sheraton Jumeirah Beach Doe mij maar minstens dit: maar het liefst echt cool modern zoals het Park Plaza Berlin of het W Barcelona, ziet er echt prachtig uit!
Mijn voorkeur gaat uit naar modern, maar dit hangt wel af van mijn bestemming. Als ik bijvoorbeeld in Parijs of Londen ben mag het van mij best klassiek ingericht zijn aangezien het past bij de charme van de stad.
Ik ben ook van modern, maar zoals @WorldTraveller13 zegt, het ligt een beetje aan de charme van de stad. Een prachtig hotel als Des Indes aan chique Lange Voorhout daar past geen moderne inrichting. En daar kan ik dan ook wel genieten van die antieke inrichting.
Ja de sfeer in Des Indes is schitterend, beetje aan de donkere kant, maar het past perfect. Ook de kamers hebben iets speciaals vind ik, gigantisch hoge plafonds wat mooi past bij het hemelbed wat erin staat in combinatie met de rest van het meubilair.
ik zal kiezen voor modern met moderne faciliteiten, gewoon goeie 40+ full hd scherm en hdmi input. goeie verlichting doet al heel veel.