hotel.weg.de

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door denis, 9 jan 2017.

  1. denis

    denis Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    ik zat te kijken voor 4 nachten in juni voor de IC malta . via de site van IHG zou me dat voor een standaardkamer met ontbijt 796 euro kosten . zoek ik met hotel.weg.de hetzelfde dan kost me dit 674 euro . weet iemand hoe dat dit kan? en is die site betrouwbaar?
     
  2. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Geen idee of het betrouwbaar is maar met de laagste prijsgarantie van IHG zou je alsnog goedkoper uit zijn. Je zou dan de 1e nacht gratis krijgen. Dat zou dan neerkomen op 600 euro ipv ongeveer 800 euro. Check wel goed de voorwaarden die hieraan verboden zijn. Zelf ken ik de site niet en heb er geen ervaring mee.
     
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Waag je niet aan de BRG van IHG.
     
  4. denis

    denis Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    zou het niet lukken denk je ? of waarom niet proberen?
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Een kamer met ontbijt BRGen lukt niet omdat je volgens IHG 'het laagst mogelijke tarief' moet boeken.
     
    denis vindt dit leuk.
  6. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    K moet zeggen dat mijn ervaring er best prima mee was. Geboekt direct bij igh, ergens anders een betere prijs gevonden voor hetzelfde type kamer op dezelfde dsgen met zelfde cancellationvoorwaarden en dus even gemailt. T werd bij aankomst netjes vermeld dat de nacbt gratis was. Ol 400 euro exc tax was dat best prima. Punten werden wel gewoon bijgeschreven.
     
    denis vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina