Hotel Programma Nederland

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Hoeike8819, 12 mrt 2015.

  1. Hoeike8819

    Hoeike8819 Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Ik ben op dit moment voor werk 4 nachten per week in een Hotel.
    Dit kan de ene maand in Groningen zijn , en de andere maand in Amsterdam.

    Heeft iemand een idee welk loyality programma er geschikt is.
    ( graag in combinatie met een Airmiles programma . Ik vlieg veel binnen europa)
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ligt aan de hotelketen? Zijn alle verblijven bij dezelfde keten (bijv. Best Western, NH).
     
  3. Hoeike8819

    Hoeike8819 Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Dit mag ik zelf bepalen.
    Ik ben geheel vrij om het hotel te kiezen dat ik wil.
     
  4. Barend

    Barend Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    128
    Dan is het een kwestie van kijken welk hotel jouw voorkeur heeft, en daar lekker deelnemen aan het loyalty programma van die keten.
    Ik zou denk ik ook kijken of een hotel in het buitenland ook een goed aanbod heeft, zodat je je punten (bijvoorbeeld) op vakantie kunt besteden.

    Aangezien je zo te zien veel in Nederland verblijft wordt die keuze snel beperkt, er zitten niet overal in Nederland Hilton of Club Carlson hotels.

    Dus ik denk dat ik jouw positie zou overwegen om aandelen van Accor te kopen zodat je Le Club Accor Gold member wordt.
    Dan kun je (snel) punten sparen bij oa. Mercure, Ibis, Sofitel & Pullman.

    Als je graag (ook) wilt sparen voor airmiles, dan zou Hilton HHonors de moeite waard zijn, daar kun je 'double dippen'. Zowel hotelpunten als airmiles verzamelen, maar zoals ik hierboven al aangaf zijn er natuurlijk maar een beperkt aantal Hilton hotels in Nederland.

    Misschien dat Best Western Rewards iets voor je is? En dan je punten laten bijschrijven naar Flying Blue of een ander airmiles programma.

    Als je echt 4 weken achter elkaar 4 nachten per week in een hotel slaapt kun je ook gemakkelijk deelnemen aan verschillende programma's trouwens.
    In Amsterdam lekker in het Hilton gaan zitten, dan kun je volgens mij vrij snel naar Gold fasttracken met zoveel overnachtingen.
     
    SVDH vindt dit leuk.
  5. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Accor heeft hotels in Groningen, Zwolle, Nijmegen, Eindhoven, Leiden, Den Haag (6 ofzo), Rotterdam en Amsterdam (15 ofzo), dus een redelijke landelijke spreiding.
    Vanaf Silver krijg je gratis welkomstdrankjes per stay, da's wel aardig. Accor punten kun je dan prive gebruiken voor korting (40 euro korting per 2000 punten) of omzetten naar airline miles (maar da's niet zo heel voordeling qua exchange rate).
    Accor heeft ook regelmatig vrij aardige sales en promo's waar je extra punten mee kunt verdienen, dat helpt ook.
     

Deel Deze Pagina