help Delta Vraag

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door high_class, 29 okt 2014.

  1. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb net online ingecheckt. en tot mijn verbazing kon ik gratis? economy comfort stoelen kiezen op een segment waar ik niet voor betaald heb FLL - JFK (wel betaalt voor jfk -ams). Ook kon ik kiezen voor request upgrade. Nu heb ik geen idee wat dat is en er staat nu assign at gate en standby requested. Boekingsklasse was R.
     
  2. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Heb je hier toevallig een screenshot van? Via welke site check je in?

    Ik ken deze melding namelijk alleen van het upgrade systeem voor status pax van Delta
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2014
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Skyteam Elite status?
     
  4. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Delta check-in

    [​IMG]

    silver en ivory
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Misschien is de vlucht overboekt in Y en sta je op de stand-by list voor een Business Class stoel omdat je ST elite status hebt. Dat is het enige wat ik zo kan bedenken.

    Goede vlucht alvast!
     
    high_class vindt dit leuk.
  6. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    ik heb bij united ook wel eens de mogelijkheid gehad om te upgraden die toen zelfs bevestigd werden maar bij de check-in bleek dat je bepaalde evouchers oid moest hebben en die had ik niet en toen werd de upgrade weer terug gedraaid.. aka een foutje in hun systeem? haha
     
    high_class vindt dit leuk.
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Als je Silver bent krijg je gratis EC bij binnenlandse vluchten en heb je een ienieminie kans op een upgrade.
     
    high_class vindt dit leuk.
  8. bkraan

    bkraan Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    32
    Trofeepunten:
    28
    En bij Gold? Reële kans op een upgrade?
     
  9. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Flying Blue Gold? Nope. Je hebt eerst Delta's eigen Elites (je staat zelfs onder Silver) en dan zit je in een groep met andere Flying Blue Elites, Skyteam Elites, Alaska Airlines Elites en zelfs SPG leden! Daarnaast is Delta tegenwoordig erg 'agressief' met het aansmeren van paid upgrades. Echt een hele kleine kans dus, tenzij je op een hele rustige dag vliegt en er bijna geen andere Elite leden zijn zoals ondergetekende eens (met heel veel geluk) heeft mogen ervaren.
     
    high_class vindt dit leuk.
  10. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar tot mijn grote verrassing viel het bij mij alles mee sinds ik gedowngraded werd tot Silver: tijdje terug op YVR-LAX, LAX-GUA, GUA-LAX en LAX-SFO vanuit spotgoedkoop V-tarief een upgrade gekregen als Silver! Stelt allemaal niet zoveel voor die domestic first/'business elite' naar Midden-Amerika, maar was wel fijn! Waarschijnlijk gewoon flinke mazzel gehad met rustige vluchten...
     
  11. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    NRT - Lax, economy comfort € 91, is dat een schappelijk prijs?
    Wat wordt er mee bedoeld trouwens bij Delta met 'free drinks', gaat het om alcoholisch dranken?
    Ik drink nl geen alcohol, vandaar ook mijn vraag of het wel zo zin heeft voor me;).
    Moet je bij Delta alles apart voor betalen, eten en drinken?
    Delta is idd 'agressief' vind ik met vragen van extra's prijzen, zoals priority boarding binnenlandsvlucht $ 10, dat klinkt oh zo zielig :D
     
  12. Remco

    Remco Newbie

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Upgrades van Y naar EC zijn gratis bij Delta wanneer er nog EC stoelen vrij zijn bij het inchecken, mits ST status. First come, first serve.
     
  13. Arturas

    Arturas Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    28
    de kans voor upgrade is afhankelijk van hoe druk vlucht is. Ik heb de laatste 3 jaar ( eerste ochtend vlucht van MIA naar JFK) altijd upgrade naar bussiness gekregen met Flying Blue Silver, ook afgelopen december weer upgrade gehad ( nu Flying Blue Gold). Maar zoals al eerder gezegd Delta is upgrade policy aan het veranderen ( nieuwe regels geloof ik per 1 februari) en ook proberen ze upgrades te verkopen...
     
  14. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Mooi, tot heden zijn er nog veel stoelen vrij.
    Delta probeert nu al van alles te verkopen, tis nog geen februari. Afwachten maar.
     
  15. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik dacht atlijd dat voor FB Plat Delta Comfort+ standaard gratis was, maar blijkbaar alleen 'preferred' stoelen. En gokken op een vrije C+ stoel aan het raam in de voorste rij bij OLCI zal wel net als gokken op de jackpot zijn :)
     
    high_class vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina