Hard Rock Cafe

Discussie in 'Overige programma's' gestart door PJOTR, 3 mei 2017.

  1. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben lid van Hard Rock Rewards, loyalty programma van Hard Rock Cafe. Sparen gaat echter erg langzaam, ik kom niet zo vaak in een HRC. Oudste zoon is vorige week 2 x geweest in NYC, maar vergeet dan weer mijn pasje te laten scannen.
    Iemand nog tips om rewards te scoren?
     
  2. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Je kunt alsnog de bezoeken claimen via je profiel. Heb je wel de originele check voor nodig. Hier staat een code op, even ingeven en binnen een dag of twee alsnog bezoek geregistreerd.
     
  3. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    794
    Trofeepunten:
    348
    HRC is een gewaagd onderwerp om hier aan te snijden! Check de Passenger Shaming Bingo...
    [​IMG]
    ;-)
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  4. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Loyalty member zonder shirt mag wel?

    Punten bijschrijven gelukt, hoewel hun website er zeer vaag over doet. Blijkbaar kun je elke willekeurige kassabon van straat rapen en aan je eigen puntensaldo toevoegen.
     
  5. boeing767

    boeing767 Blue Tier

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    33
    Ik heb ook zo'n pas, maar doe niet eens moeite om ermee te sparen. Vergeet het inderdaad ook steeds. Desalniettemin is het een plek waar ik graag kom, heb er al diverse bezocht in de wereld!
     
  6. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Bij HRC Seattle rekening van $75,31. Dat bedrag bevestigd op de bon, met AmEx betaald, en fooi contant achter gelaten. Op afschrift zie ik nu dat HRC $85,31 af heeft laten schrijven. Wat een boeven! Volgende week bij terugkomst meteen AmEx bellen.
     

Deel Deze Pagina