Hallo!

Discussie in 'Nieuw bij insideflyer.nl' gestart door flykoen, 27 jul 2016.

  1. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    Hallo Allemaal,

    Ik lees al een klein jaartje mee met het forum. Maar nu uiteindelijk wil ik graag actief meedoen met de 'Club'.
    Sinds in begin dit jaar de C Class trip van CPH naar PDL heb gemaakt ben ik helemaal om!
    Momenteel heb ik een silver Amex card.
    Altijd al veel plezier gehad met vliegen. Toen ik 16 was ben ik europa voor 1 euro doorgegaan met FR.
    Na mijn opleiding stage gelopen bij BA. Daarna gaan werken in de hotellerie.
    Nu heb ik 6 segmenten en wil dit jaar nog goedkoop FB Gold worden dmv segementen.
    Ik heb in het topic hulp bij boeken daarover ook tips gevraagd.

    Aangenaam en groeten!
     
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Welkom Koen,
    Leuk om nog een Arnhemer op het forum te hebben! Volgens mij wil je geen lange milagerun naar de tropen ivm vaccinaties. Heb je voorkeur op welke airline je je segmenten wilt halen binnen Europa?
     
  3. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    @Flying doc , Arnhem it is! Jij ook dus!
    Graag met KL/AF , dan kan ik mijn FB AMEX gebruiken.
    Wat doe jij zoal? Waar woon je in arnhem?
    Maar idd voornamelijk in de EU, ik hou van vliegen maar ook voornamelijk van korte vluchten met overstappen en lounge bezoek.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  4. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Oorspronkelijk wel maar kom er nu af en toe nog op bezoek. Momenteel woon ik in de randstad. De ZWE optie kan voor je interessant zijn naar Italië vanwege het extra segment. Jammer dat HKG geen optie is, daar zijn momenteel goede deals voor. Jouw NH kennis kunnen we goed gebruiken, voel je vrij hier meer over te delen.
     
    cannondalecaad vindt dit leuk.
  5. cannondalecaad

    cannondalecaad Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    @Flying doc Zou je misschien wat meer informatie over die HKG deal willen delen?
     
  6. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Er zijn er vele per jaar @cannondalecaad. Op the International vertelde je 5-6 keer per jaar United First trans-Atlantisch te vliegen, wanneer ga je weer en kun je daar eens een review van plaatsen? Ik gok dat het voor veel mensen interessant is.
     
  7. cannondalecaad

    cannondalecaad Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    @Flying doc Ik denk dat je iemand anders bedoelt. Ik ben namelijk nog nooit in Amerika geweest (alleen maar EMEA en Azie) en heb ook nog nooit met UA gevlogen..

    Misschien bedoel je @exeliser? Die schreef namelijk dat hij UA 1K is.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  8. Melchior

    Melchior Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Welkom!
     
  9. exeliser

    exeliser Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Hallo!
    Ja dat was ik! Ik Ben nog wel een beetje schuw met het maken van foto's in de lounge en in de kist. Ga het wel een keertje proberen maar ik weet niet of het goed lukt. Ga binnenkort met LAN de 787 vlucht doen in C op het MAD-FRA segment. Misschien maak ik daar wel een Flight Review over.
     
  10. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Ja @Flying doc, vertel ons meer over deze HKG deals. Daar heb ik wel oren naar.
     

Deel Deze Pagina