Groupon/1day/voucher etc. deals

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door DutchFrequentFlyer, 7 dec 2014.

  1. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Ha allen!

    Een topic voor aaniedingen op sites al Groupon. Mijn ervaring is dat de aanbiedingen doorgaans niets zo goed zijn als lijken, maar soms zit er wel een "pareltje" tussen.

    Ik begin met deze: https://www.vouchervandaag.nl/Handbagage-koffer-voucher-vlucht-vakantie-retourvlucht-europa-easyjet-ryanair-wizz?nb=1&utm_source=e-ngine&utm_medium=e-mail&utm_campaign=2 retourvluchten + koffer - Kerstmarkt Dusseldorf - Fila heren schoenen - TV muurbeugels - Epileerveer - Bedelarmband

    [​IMG]

    Ik heb mijn twijfels erbij om 2 redenen:

    1. "Luchthavenbelasting en reserveringskosten: €30,00 per enkele vlucht, per persoon op alle Europese vluchten en €5,00 reserveringskosten per persoon, idem per enkel traject." (Lees: niets gratis retourvluchten, je betaalt gewoon 70 euro per retourtje). Dat zou nog redelijk zijn, aangezien je met Vueling voor bestemmingen in Zuid-Spanje of Marokko vaak al 100+ betaalt, zeker als je op specifieke data wilt vliegen. Maar dan komt de crux:

    2. "Je kunt kiezen uit beschikbare bestemmingen en beschikbare data gepubliceerd op de webpagina die staat vermeld op de cadeaukaart die is verkregen met deze actie. We garanderen geen beschikbaarheid voor een bepaalde bestemming en/of bepaalde data. "

    Wat denken jullie? Waardeloos he?
     
  2. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
  3. Quinten

    Quinten Blue Tier

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Best wel waardeloos :p Ze stunten met een boekinsperiode die afhangt van je reisperiode. Terwijl je geen vrijheid en geen idee hebt op welke bestemmingen je je vouchers kunt inleveren....
     
  4. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Gewoon misleidende reclame
     

Deel Deze Pagina