Goedemiddag allemaal, Wie heeft er hier ervaring met de VIP Lounge op Schiphol? Ik heb recent een token gekregen voor de VIP Lounge op Schiphol, dit geeft mij het recht om met 3 personen de VIP Lounge in te gaan (normaal gesproken 300 euro voor de eerste persoon en dan nog eens 115 euro per elk volgende passagier). A.s. zaterdag (1 April) reis ik om 08.30 samen met een vriend van mij (Exeliser) naar Stockholm (ARN). Nou hebben wij op deze reservering dus nog 1 extra plek over, wie zou er geïnteresseerd zijn GRATIS met ons mee te gaan het VIP Center in? Het leukste zou natuurlijk zijn als iemand hier daarna nog eens een mooie post/video van gaat maken, en het mooiste is natuurlijk dat het je NIKS KOST! Bij interesse graag even een direct berichtje. Ik hoor het graag! Groet, Platman
Een keer gebruik van gemaakt voorafgaand aan de Garuda vlucht. Leuke ervaring. En heel anders dan gewoon over Schiphol te lopen met je koffer. Geniet ervan!
Ik maak er ook soms wel gebruik van maar het is wel decadent en ik weet niet wat ik daarvan moet vinden.
Misschien ff een aantal fotootjes posten? Overigens volgens mij zijn jullie de enige twee op het forum met UA 1K status.
Gemiste kans voor de mensen die dachten dat dit een 1 April grap was. Een hele mooie ervaring. Trip report volgt!
Denk sowieso niet dat er heel veel mensen op Insideflyer zaterdagochtend om 8:30 uur een vlucht hebben aangezien hier vooral business travelers zijn.
Dit was ook een business vlucht hoor, maar zou best kunnen dat mensen daar hun bed voor uit willen komen.
Als het nou volgende week zaterdag om die tijd was geweest... Haha. Ik ben benieuwd naar de tripreport.
Trip report: https://insideflyer.nl/forums/threads/ams-arn-in-economy-comfort-schiphol-vip-centre.2118/