Gratis Hotel overnachting in Guangzhou met CZ

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door wilcoboel, 28 feb 2017.

  1. wilcoboel

    wilcoboel Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    18
    BC AMS - CGK via CAN met CZ eventueel via LHR / CDG / FRA voor € 1250,--.

    klasse I/J met FB plat. 16944 Level miles en 33.888 award miles,
    de stoelen en de config zijn niet de beste bij CZ, echter hoe zit het met
    de gratis hotelovernachting

    http://global.csair.com/NL/NL/GZMZ?utm_source=global&utm_medium=internal&utm_campaign=GZMZ

    Passagiers die eersteklas/ business class tickets hebben gekocht (elk segment), tot 48 voor een nachtelijke overstap! ?

    Het Pullman Hotel kost normaal rond de € 100,-- per nacht ik lees nergens de exacte voorwaarden, maar betekend dit dus dat ik op de heen en terugreis twee nachten in Guangzhou gratis kan overnachten 4 nachten Pullman Hotel kosten normaal 4 x € 100,-- ruim € 400,--..... waarschijnlijk te mooi om waar te zijn :)
     
    TheoS vindt dit leuk.
  2. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Volgens mij heb je maximaal 1 nacht per overstap:
    1.Services provided by China Southern Airlines include free accommodation for one night, free breakfast for the passenger, and free shuttle bus between airport and the hotel. Any costs incurred for additional services must be paid by the passenger.
     
  3. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Ik kan het niet met zekerheid zeggen voor China Southern, maar volgens mij heb je bij de meeste airlines alleen recht op een hotel overnachting als de eerst volgende verbinding naar je eindbestemming tussen de 8-48 uur is. Als er dus een vlucht naar je eindbestemming vertrekt binnen, ik zeg maar wat, 4 uur en jij rekt je lay-over zelf op tot 48 uur, dan kom je niet in aanmerking voor een hotel overnachting.
     

Deel Deze Pagina