gratis bagage bluebiz ook na 1 april

Discussie in 'Nieuws' gestart door RickFlyer, 1 jan 2017.

Tags:
  1. RickFlyer

    RickFlyer Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Hallo allemaal,

    laatst stond er in een artikel dat de gratis bagagevrijstelling voor bluebiz leden geldt tot 1 april a.s., echter denk ik dat dit niet geldt voor de vluchten tot 1-4 maar voor boekingen, als ik nu nl een boeking wil maken voor AMS-AGP in juli en mijn bluebiz nummer en FB-nummer (ivory) ingeef dan staat er dat ik 1 x 23kg check-in baggage heb...

    Weet iemand of dit klopt??

    (PS; ik heb een nieuwe topic aangemaakt omdat ik geen topic kon vinden om deze vraag te stellen, wees gerust om dit bericht te verplaatsen mocht dit topic er toch zijn.)
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ik denk dat het voor boekingen na 1 april geldt, maar dat kun je beter aan KLM/BlueBiz vragen. De IT is namelijk niet zo betrouwbaar. Zo las ik dat verschillende mensen miles volgens het nieuwe schema hebben gekregen, terwijl ze (ruim) voor de intrede daarvan hadden geboekt.
     
  3. RickFlyer

    RickFlyer Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Nu wil ik vooral geen slapende honden wakker maken, maar de KL site geeft nog steeds aan dat ik gratis 23kg mag inchecken. Weet iemand of dit een kwestie van tijd is totdat dit verdwijnt of dat je op tickets uitgegeven voor 1/4 nog steeds recht hebt op hebt bagagevoordeel van BlueBiz?

    Bvd.

    Rick
     
  4. tamibcn

    tamibcn Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Tickets die op/na 1 april 2017 zijn uitgegeven komen niet langer in aanmerking voor bagagevrijstelling. Voor die tijd dus nog wel
     

Deel Deze Pagina