graag advies voor ticket Ozzie

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door sjonnie, 4 nov 2015.

  1. sjonnie

    sjonnie Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik ben nieuw, maar lees al een tijd mee op het forum. Ik wil begin januari voor drie maanden naar Perth en wil graag businessclass vliegen. Ik ben silvermember bij Qatar, maar heb ook nog 36000 miles staan bij Malaysian, die volgend jaar verlopen. Verder heb ik nog 150 tierpoints bij Qatar nodig om gold te worden. Hoe kan ik dit combineren met elkaar en voor een schappelijke prijs businessclass vliegen. Heeft iemand een goed idee?
     
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Allereerst natuurlijk welkom op dit forum! Ik neem aan dat het niet je bedoeling is om miles te redeemen voor deze business class trip, aangezien de hoeveelheid hiervoor simpelweg te laag is.

    Natuurlijk is het wel mogelijk om te kijken hoe je zo goedkoop mogelijk business class naar Perth kunt komen. Of bijvoorbeeld een deel van de reis business class kunt vliegen. Ik neem aan dat het je bedoeling is om met deze reis vervolgens zo veel mogelijk miles te sparen.

    Wat is je budget?
     
  3. sjonnie

    sjonnie Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    ik dacht erover om mijn Malysianmiles te gebruiken voor bijv de afstand Kuala Lumpur tot Perth. Mijn budget is max 2500 euro. Er is nu een actie van Qatar voor 2370 retour naar Perth, maar dat ticket is voor een reis van max 1 maand.
     
  4. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
  5. sjonnie

    sjonnie Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    maar dan doe ik dus niets met mijn 36000 miles van Malaysian die volgend jaar verlopen.
     
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik heb inderdaad puur op prijs gezocht. Vaak kun je de miles eenvoudig verlengen met bijvoorbeeld een review bijvoorbeeld. Of boek ergens een hotel bij pointhound. Dan verleng je ze weer met een jaar.

    Tot nu toe kon ik geen OW ticket vinden die de 2500 euro evenaarde.
     
  7. sjonnie

    sjonnie Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    ik ben wel flexibel in de datum, als ik maar uiterlijk 17 januari in Perth ben en uiterlijk 15 april terug in Nederland
     
  8. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Voor 30.000 miles kan je een OW Y-ticket van bijvoorbeeld KUL naar PER upgraden naar C. Niet de beste redemption voor je miles, maar dan vlieg je wel mooi in C:) Wellicht zou je om dat segment een mooie itinerary kunnen bouwen.
    Ik kom nu, na een korte zoekactie, bij lange na nog niet in de buurt van de €2500, dus je moet nog wel even puzzelen. Ik kom nu even grof gezegd rond de €3200 uit.. Voor die prijs hoef je zeker niet de moeite te nemen, kan je bijna net zo goed alles op 1 ticket boeken, scheelt €350!:rolleyes:
     
    jongesander vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina