goeie deal klm AMS>DPS SIN>AMS 660 euro??

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door LeonV, 18 jun 2015.

  1. LeonV

    LeonV Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Hallo,

    Er zitten hier vast frequente reizigers naar indonesie. Op dit moment kan ik een klm ticket boeken naar Bali en vanaf singapore terugvliegen in september. Is 660 euro een goede deal of nog even wachten tot bv 5 dagen voordeel of zoiets?. (ik vlieg graag direct ;) )

    thanks
     
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Als je graag non-stop naar je bestemming vliegt, dan zou ik hem boeken! AMS-DPS vv is nu €649 in september, maar als je een lange stopover wil maken in SIN, dan vind ik de €660 zeker een goede prijs! Ik heb DPS nog nooit goedkoper dan €650 gezien bij KL, je zit nu dus al zo'n beetje aan de ondergrens:p
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Welke periode praten we over en wil je perse KLM of perse de laagste prijs?
     
  4. LeonV

    LeonV Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    grote voorkeur voor non-stop (dus KL) dus ben bereid wat meer te betalen dan overstappen...en daarnaast de mijlen en status behouden;). Bij garuda verdien je helaas 0% aan miles bij lage fares.

    @BWempe helder antwoord. dank
     
  5. Skywalker88

    Skywalker88 Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    128
    Naar mijn weten vliegt klm niet rechtstreeks naar bali maar altijd met tussenstop in singapore. Vorige jaar ticket geboekt voor 550 euro dus kan wel iets goedkoper opzich
     
  6. LeonV

    LeonV Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    nee klopt. idd stopover..maar je kan blijven zitten. 550 ..damn goeie deal.
     
  7. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Afhankelijk van de periode kan er maximaal nog 100€ af. Ik raad je aan te spelen met; matrix.itasoftware.com
     
  8. LeonV

    LeonV Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    yep ita, gebruik ik ook. de periode wanneer ik weer kom ik alleen met qatar 50 euro goedkoper uit. dus niet de moeite.

    er is deze maand niet echt een 5 dagen voordeel geweest. Ik zou nog kunnen wachten tot half juli...twijfel twijfel
     
  9. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    510€ met Garuda op dit moment. Je bent zwaar afgezet ;)
     
  10. LeonV

    LeonV Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    haha...ja die zag ik ook voorbij gaan. 510. goeie deal. beetje jammer dat de tariefstructuur beroerd is, oftewel geen QF/miles ;)
     
  11. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Als ik jouw voorkeuren had zou ik nu gewoon boeken. Wel even proberen of een Italiaanse OTA goedkoper is. Vaak scheelt het een 5%. Je hebt geluk, vorige week is de visa wet getekend. Scheelt je weer 35€.
     
  12. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Je zou altijd kunnen bellen of ze hem voor je in een hogere boekingsklasse kunnen boeken, €150 is nogal een groot verschil! Plus dat Garuda de beste Y van de wereld schijnt te hebben, kan ook geen kwaad:D
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  13. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Het amerstdamse call office is erg goed. Ik bel meestal met Angelique, such a doll.
     
  14. LeonV

    LeonV Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    ik ga er weer eens een nachtje over slapen.

    geen visakosten...dat scheelt weer.
     
  15. Maan

    Maan Guest

  16. Emile Wielaart

    Emile Wielaart Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Vlieg regelmatig die kant op, en vind het zeker niet duur. Meestal betaal ik tussen 700 en 800 alleen naar SIN. Overigens moet je er wel uit hoor in Singapore, je mag niet blijven zitten. Tussenstop van een uur ongeveer.
     
  17. LeonV

    LeonV Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    je moet er uit! oh echt. Kan je dan wel op airportlounge verblijven of kom je dan in wachtruimte terecht? hoe werkt dat?

    Ik had vorig jaar een stopover in dar es salaam en kon gewoon blijven zitten.
     
  18. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Als je niet mag blijven zitten, dan wordt je na de-planing direct richting de wachtruimte geleid. Zodra iedereen van boord is, en er eventueel een snelle schoonmaak is gedaan, worden de passagiers op doorreis, in dit geval naar DPS, weer geboard.
    Dit neemt doorgaans (heb dit soort stopovers ook alleen maar meegemaakt op AMS-SIN-DPS) niet genoeg tijd in beslag om er een lounge bezoekje van te maken!
    Zelf mocht ik in DOH, en route to MCT, ook gewoon blijven zitten.
     
  19. LeonV

    LeonV Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    ondertussen het ticket geboekt voor 660. Mijzelf ervan overtuigd dat dit een goed deal is.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  20. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Kon je vanaf Singapore al de Garuda vlucht boeken? Begreep dat zij ipv 6x/week nu nog maar 3x/week naar LGW vliegen en de andere 3x een tussenstop in SIN maken. In ieder geval in Economy een betere optie dan KLM...
     

Deel Deze Pagina