Goedkope Skymiles awards van/naar VS

Discussie in 'SkyTeam' gestart door Valentijn, 11 aug 2015.

  1. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Bij The Points Guy zag ik een artikel over goedkope Skymiles awards van/naar de VS vanuit Europa. Ik moet nog steeds een keer van mijn Skymiles af en het ziet er inderdaad uit als een goede deal. Beste deal lijkt Hawaï voor 24.000 miles in economy of 50.000 miles in business! Ex-VS zijn de toeslagen ongeveer $5,- - dus dat is echt prima! Vanuit Europa zijn ze fors (ruim €200,-), dus ik zoek denk ik een andere manier om in de VS te komen ;).

    Ik ga even puzzelen of er nog wat leukers mee te doen valt :)
     
  2. Maan

    Maan Guest

    Rio - JFK was 25000 Miles in Y one way. Op zich ook niet verkeerd. (Gebruikt voor Iberia deal)

    Ik heb ook ooit overwogen om Skymiles al mijn miles op te banken, maar heb toch voor Alitalia gekozen.
    Het enige wat ik idd kon vinden was US -> Hawaii, rest was me allemaal veel te veel miles bij Delta.

    Succes!
     
  3. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Kijk ook eens naar de awards vanuit Azië naar Europa - daar zijn de toeslagen ook laag. Heb er zelf gebruik van gemaakt - heen met Avios, terug met Skymiles - wilde ook mijn Skymiles eens opmaken zonder die toeslagen richting VS te betalen (afgezien van het feit dat ik nooit data in C vond die mij uitkwamen)
     
    Valentijn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina