Goedkoop retourtje Amerika

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Maarten_22, 1 mrt 2016.

  1. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb wat spullen nodig uit Amerika, in plaats van versturen zit ik eraan te denken om het op te halen. Weet iemand nog goedkope route's naar Amerika? Stad maakt niet zoveel uit. Ik kan zo snel niet echt iets vinden, vorig jaar voor €300 van ZWE naar NYC gevlogen in de zomer maar prijzen zijn nu hoger, of komt dat door de kortere layover? Iemand nog tips of trucs?
     
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Als ik Google Flights laat zoeken vanaf AMS, BRU, DUS dan kom ik vrij veel tarieven tegen van rond de 350 a 370 euro.

    Dit is in mei, vertrek vrijdag, retour zondag.
     
  3. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Houd je wel rekening met de douane? En wat zeg je tegen immigrations als je het land binnen komt? Want als je alleen zegt dat je spullen op komt halen wekt dat natuurlijk argwaan.
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Zeggen dat je een mileage run doet...
    "How long will you be staying in the US sir?"
    "For about 5 hours" :D

    Tig keer moeten zeggen toen ik m'n mileage run in december deed. Nooit verdere vragen gesteld.
     
    Goffe de Boer vindt dit leuk.
  5. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Ken het verhaal. Die CBP officers zijn alleen op zoek naar mensen die illegaal in de VS werken of langer blijven dan is toegestaan en natuurlijk wat er de VS binnenkomt aan goederen. Als ik de woorden 'mileage run' en 'error fare' laat vallen weten ze vaak wel met wat voor iemand ze te maken hebben:p Stempel in paspoort en klaar.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2016
    vlieggraagverweg en Lionell vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina