Geluidsoverlast en niet kunnen slapen

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door Mike, 31 aug 2014.

  1. Mike

    Mike Well-Known Member

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    644
    Trofeepunten:
    113
    OK, ik weet dat ik nu als een mega zeikerd overkom en dat ben ik echt niet. In al mijn hotel overnachtingen heb ik pas 2x lopen klagen.. 1 x in t Hyatt in Abu Dhabi en vanacht in t Traders Kuala Lumpur.

    Ik verblijf op dit moment in een club level room op de 31e verdieping met echt een spectaculaire view op de Petronas Towers. Maar voor EUR150 per nacht mag dat ook wel in KL (aangezien de hotel prijzen hier super laag liggen)

    Nu is op de 32 verdieping de lounge en deze is inmiddels gesloten aangezien het na middernacht is..

    Op de 33 verdieping heeft Traders hun Skybar en tot mijn verbazing is de muziek zo hard dat ik er net wakker van ben geworden (en heb de airco aan) en het lijkt wel alsof ik Avici in mijn kamer heb staan die plaatjes draait.

    Ik heb dan ook geklaagd dat ik van het lawaai wakker ben geworden en dat ik niet kan slapen ivm de muziek. Een passende oplossing zou dan ook zijn dat ik een andere kamer krijg op een andere verdieping ver weg van de muziek. En aangezien dit een andere type kamer zou zijn natuurljik ook een gedeeltelijke refund want ik ga niet betalen voor een kamer als ik er niet kan slapen.

    Nu is de enigste oplossing volgens het hotel dat ze de Skybar vragen het geluid wat zachter te zetten en het duurt nog 2 uur (3 uur ochtends) en dan is het sowieso voorbij..

    Geheel onacceptabel, helemaal omdat ik morgen gewoon moet werken. Maar het hotel blijft er bij.

    Dus aan jou de vraag: Wat zou jij doen? Het verder escaleren? Wakker blijven tot 3 uur snachts en hopen dat het daarna stil word?
     
  2. kevin990

    kevin990 Active Member

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    161
    Trofeepunten:
    43
    Over geluidsoverlast zou ik zeker 'doorklagen'. Als je geen goede nachtrust kunt hebben, wat is dan nog het nut van een hotel?
     
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Silver Member

    Berichten:
    2.500
    Leuk Bevonden:
    803
    Trofeepunten:
    113
    Andere kamer; kostenloos hogere categorie of lagere categorie met refund of andere tegemoetkoming.
     
  4. Lionell

    Lionell Administrator Medewerker Captains

    Berichten:
    4.729
    Leuk Bevonden:
    2.988
    Trofeepunten:
    113
    Ik zou mee gaan feesten :D
     
    Ready2Board en texasbart vinden dit leuk.
  5. Innersoul

    Innersoul Active Member

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    43
    Ik vind het wel onwerkelijk dat er in een hotel tot zoó laat muziek gedraaid word. Maar idd, andere kamer en flink klagen! Slaap lekker Mike :)
     
  6. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    666
    Trofeepunten:
    113
    Dat heb je volgens mij in nog wel meer hotels. W hotel in Barcelona heeft bovenin ook een club maar ik heb nog niemand gehoord die daar last van had. Zal dus wel aan de isolatie liggen oid. Neem natuurlijk niet weg dat dit gewoon onacceptabel is.

    Ik zou inderdaad keihard doordrammen tot er wat zinnigs geregeld word. En ik zou sowieso voor een refund gaan want je hebt al een halve nacht niet geslapen.
     
  7. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.114
    Leuk Bevonden:
    479
    Trofeepunten:
    83
    Alleen al om het feit dat je wakker bent geworden van de muziek zou ik net zolang doorgaan tot ik een refund had!
     
  8. Mike

    Mike Well-Known Member

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    644
    Trofeepunten:
    113
    inmiddels ben ik hotel geswitched omdat ook met de duty manager ik niet verder kwam dan een: Thank you for sharing en bringing this to our attention..

    Gemiddeld zijn er 3 mensen per dag die klagen over t geluid van de bar.. toch wel zo 1000 gasten per jaar... beetje bizar dat ze er niets aan doen. Helemaal omdat het gasten zijn die in de duurste kamers slapen
     
  9. SVDH

    SVDH Well-Known Member

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    608
    Trofeepunten:
    113
    nou, inderdaad!
     
  10. TimT0

    TimT0 New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Zou het eventueel niet helpen dit via Sociale media te melden ik heb altijd de indruk als ik iemand zie klagen via sociale media, er sneller en beter word op gereageerd dan via Mail of persoonlijk contact (wat ik wel betreur) .
     
  11. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.114
    Leuk Bevonden:
    479
    Trofeepunten:
    83
    Kreeg bij Etihad geen gehoor via e-mail en ook geen vervolg actie n.a.v. een belletje. Vervolgens een berichtje via Instragram (wat de gehele wereld kan lezen).
    Resultaat: 1 dag later een belletje van NL contactcentre (met een dame die ik eerder dit jaar had gesproken, toevallig :)) en zij heeft het e.e.a. opnieuw in gang gezet.

    Dus Social Media had in dit geval zeker effect!
     
  12. TimT0

    TimT0 New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik vind het eigenlijk jammer dat het altijd zo moet en niet meer via mail of persoonlijk kan het zoals de klant niets waard is tenzij ze via Sociale media reageert dan is ze plots Koning :(
     
  13. STH1984

    STH1984 Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    85
    Trofeepunten:
    28
    @Mike, heb je dit nog verder opgepakt met het hotel of heb je het gelaten voor wat het is? Ben wel benieuwd naar wat er uiteindelijk is gebeurd en of je met het hotel nog wat hebt kunnen regelen achteraf...
     

Deel Deze Pagina