Geboekt op delta.com, opzoeken op klm.nl niet mogelijk

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Flyer1981, 2 feb 2016.

  1. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    Goedenavond allen,

    Ik ga maar weer eens naar de USA en hiervoor heb ik een multi leg ticket geboekt op delta.com. Dit heb ik eerder gedaan en voorheen kwam automatisch de boeking terecht op de KLM site na het inloggen met mijn FB nummer. Ook omdat het ticket automatisch uitgegeven werd met een 074(KLM) ticket kon ik gebruik maken van de AMEX optie om te betalen in 3 termijnen.

    Nu kan ik echter de boeking niet vinden en heb ik enkel de PNR van Delta. En deze wordt (uiteraard) weer niet herkend door de KLM site. En het ticket is nu uitgeven met een 006(Delta) ticket. Dus in 3 termijnen betalen gaat deze keer ook niet op, maar dat is van ondergeschikt belang.

    Mijn vraag is of een van jullie weet of de werkwijze hierin veranderd is? Dus geen tussenkomst van KLM meer? En hoe krijg ik de boeking nu te zien op de KLM site? Oftewel, hoe kom ik aan de juist PNR?

    Alvast bedankt voor het meedenken :)
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Heb je Twitter? DM @Deltaassist of ze je KLM PNR kunnen geven.
     
  3. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ik kon vorige week een boeking van Air Europa naar voren halen op de KLM site door het Air Europa boekingsnummer in te voeren. Heb je dat al geprobeerd?
     
  4. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Even bellen met Delta, en ze kunnen het je zo geven.

    Klantenservice NL is: 020 721 9128
     
  5. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    421
    Trofeepunten:
    63
    Ja, ik heb twitter en heb een DM gestuurd naar @KLM. Moet zeggen een snelle reactie, binnen 10 minuten had ik antwoord. Ze konden mij vertellen, dat na controle op de site(?) van Delta het niet mogelijk is om de boeking op KLM tevoorschijn te toveren. Ik ga dan maar eens @deltaassist proberen.

    Ja, geprobeerd. maar geen resultaat. Kan geen boeking vinden met deze PNR. Ook op de site van Saudia is hij niet te vinden. De enige site waarop ik de boeking kan inzien is delta.com

    Super, mocht @deltaassist niet het gewenste resultaat opleveren, dan ga ik dit proberen.

    Toch blijft het vreemd dat mijn laatste 8 boekingen op delta.com voor binnenlandse vluchten binnen de USA altijd resulteerde in 2 tickets, namelijk een Delta(006) en een KLM(074). En op de boarding passen stond altijd het 074 ticket afgedrukt. En nu is dat niet het geval.

    in ieder geval, bedankt beste mensen! :)
     
    Arjan69 vindt dit leuk.
  6. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Heb je het ook al geprobeerd met het ticket nummer zelf ipv de PNR? Is er een specifieke reden waarom je de vluchten op KLM My Booking wilt zien? Zelfs als dit lukt heb je over het algemeen meer keuze inzake stoelen en maaltijden op de Delta site, dan op de KLM site, voor door Delta uitgevoerde vluchten?
     
  7. Edwin

    Edwin Newbie

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Doet ie het wel in de Delta app?
    Ik heb ooit in juni 2015 voor november 2015 een Nederlandse OTA een combi Delta/KLM naar VS & Canada geboekt waarbij alleen de KL-vlucht in KLM-app werd herkend en alle 5 de vluchten (incl de KL) en zelfs de DL uitgevoerd door KL werd herkend door de Delta app.
     

Deel Deze Pagina