Gate agent noemt mij een idioot!

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door WorldTraveller, 15 okt 2014.

  1. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Archived
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2019
    Skywalker88 en SVDH vinden dit leuk.
  2. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    SVDH vindt dit leuk.
  3. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    om misschien toch een klein beetje de chinese airlines te verdedigen in ieder geval voor de domestic vluchten: Ze hebben ons als westerese paxen simpel weg niet nodig! Wij zijn niet belangrijk voor hun aangezien het draait om de chinese passagier.. waar er miljoenen van zijn!

    Internationaal hebben ze ons ook niet nodig maar het is wel leuk om westerse mensen te hebben en word er (langzaam) wel ietjes aan gedaan zoals bijv de NL cabin crew.. (want de standaard is gewoon nog te slecht.. chinese airlines hebben echt de potentie om keihard de strijd met emirates en co aan te gaan .. maar zolang ze geen westerse top managers aannemen en westerse standaard invoeren zal dat nooit lukken.

    trouwens..

    Een vriendin van mij vloog met Air France en de vlucht was vertraagd waarop de AF agent tegen haar collega in het frans opmerkte: Die domme koe denkt nog te kunnen vliegen vandaag...
    Nu kan die vriendin van mij toevallig vloeiend frans... kort samengevat: Er werd een HEEL mooi hotel geregeld omdat ze pas de volgende dag kon vliegen en een C class stoel voor de vlucht naar NYC
     
    LVH, flyerbe, Jan van Putten en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Voor een mooi hotel en een C class stoel mogen ze mij ook wel vernoemen naar welk dier dan ook ghehe..
     
    Quinten en thom bauwens vinden dit leuk.
  5. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Ik zou beter vanaf nu mij ook van de domme houden en niet proberen Frans of Engels of zelfs wat Mandarijns te praten en wachten tot de staff mij begint te beledigen in hun taal. Free upgrades, yes! Of beter: gratis klasseverhogingen, ja! ;)

    Klopt. Ik herinner me dat ik als enige blanke op de luchthaven van Kunming aankwam, temidden van honderden Chinezen. Het personeel wist zich ook geen raad met mijn Belgisch paspoort. Uiteindelijk stond ik er nog alleen aan de controle, met 4 of 5 beambten die mijn paspoort kennelijk vanbuiten aan het leren waren. :)
     
    Flying doc en Mike vinden dit leuk.
  6. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    hahaha
     
  7. TallOne81

    TallOne81 Newbie

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Ik zou er ook geen problemen mee hebben (ben een Euro Chinees met roots in Hong Kong) maar de taalbarrière is wel lastig. Ik spreek zelf geen Manderijns maar Cantonees. Denk dat ze het liever vermijd om andere redenen dan dat het een Chinese maatschappij is :p
     

Deel Deze Pagina