Frontier Airlines status match

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door arjen05, 18 nov 2020.

  1. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.840
    Leuk Bevonden:
    3.246
    Trofeepunten:
    508
    Zojuist een mailtje ontvangen van Frontier Airlines, met name vluchten in en rond de VS, over een status match. Aanmelden is kennelijk voldoende om status te krijgen tot 31 december 2021.

    https://www.frontierstatusmatch.com/

    Het is wel de enige airline waar ik, hoewel ik direct geboekt had, al m'n centen kwijt was bij een geannuleerde vlucht in maart dit jaar. Kreeg weliswaar een voucher, maar die was maar te gebruiken voor vluchten tot 3 maanden na uitgifte. Succes met herboeken tussen maart en juni 2020. Dat ging 'm niet worden dus. Wellicht met status beter..
     
  2. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Leuk om met de US-versie van Ryanair te mogen vliegen ;). Om de statusmatch te verkrijgen, moet je (wisselende verhalen vanuit FT, zie hier) $49/$349 betalen.

    Je COVID-verhaal geeft mij voldoende reden om Frontier absoluut links te laten liggen.
     
    JustinCase, VinceG, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    status kopen, mooi nieuw (en snel) verdienmodel! Grappig dat een LLC daar als eerste mee begint ;-)
     
    Thijsk vindt dit leuk.
  4. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Is niets nieuw, dat kan al jaren bij bijv. SAS, waar je zowel "ekstra punten" ook (hele dure) "basispunten".
     
  5. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.840
    Leuk Bevonden:
    3.246
    Trofeepunten:
    508
    Waarbij alleen de hoogste status gratis bagage geeft :)
     

Deel Deze Pagina