Flying Blue Sale

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Eloy, 9 mei 2017.

  1. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Het was een beetje een gokje, maar of afgelopen week boeken, of vandaag boeken maakte niet zo heel veel uit. Uiteindelijk is het gelukt en heb ik mijn vakantie met 100 euro korting per ticket vanaf Amsterdam geboekt.

    De Flying blue private sale.

    Het heeft wel even de tijd gekost aan de telefoon want, zo bleek, de tarieven zijn nog niet volledig geladen. KLM heeft vanaf vandaag de tarieven voor een geselecteerd aantal business class stoelen verlaagd, soms met honderd euro, soms met wat meer. Echter bij de betaling kwam er ineens een melding te staan dat het ticket 200 euro duurder was geworden terwijl de sale echt deze prijzen aangaf.

    Bel wanneer dit gebeurt vooral even met KLM. De dame in kwestie heeft "handmatig" de prijs aangepast zodat deze de prijs van de website matcht. Nog nooit voorgekomen bij mij dat ze handmatig de prijs aan kunnen passen maar ach, t is wel service.
     
  2. platman

    platman Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Is mij wel eens verteld dat ze dit niet kunnen.
    Maar na lang aan de telefoon en een discussie met een manager bleek het toch mogelijk, in jouw geval lukte dit dus wel in een keer. Gelukkig!
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  3. ChrisBoom

    ChrisBoom Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Gebeurde bij mij hetzelfde maar het tarief werd zonder problemen direct aangepast en de boeking telefonisch afgehandeld.
     
    platman vindt dit leuk.
  4. MilesHunter

    MilesHunter Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    Het was even zoeken want veel aanbiedingen gelden voor Delta vluchten waar ik niet op zit te wachten. Maar het is gelukt! Zomervakantie is geboekt: AMS-LAX-PHX in augustus. Traject AMS-LAX en LAX-AMS in BC, 747 upperdeck :D

    En bij betaling ticket ineens 1.000 euro duurder op de website. Maar meteen gebeld met de klantenservice en prijs is direct handmatig teruggezet met excuses voor de glitch in het systeem :confused:;)
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  5. platman

    platman Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Kreeg je niet nog iets van mijlen aangeboden? Weet dat je als Platinum lid meteen mijlen krijgt
     
  6. MilesHunter

    MilesHunter Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    nee helaas, maar ben ook geen platinum..
     
  7. ChrisBoom

    ChrisBoom Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Lijkt trouwens een structureel probleem. Van de week een tweede ticket in de promotie geboekt en wederom telefonisch moeten laten afronden ivm 1000 euro prijsverhoging. Ze doen wel compleet niet moeilijk bij de aanpassing maar is toch wel vervelend.
     

Deel Deze Pagina