Flying Blue offline

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door ErikBenjamin, 13 apr 2016.

  1. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Het valt mij op dat diverse delen van FB momenteel offline zijn. Gister al op klm.com zelf en vandaag ook nog op earnonline flyingblue

    Iemand hier ervaring mee? Komt dit vaker voor? Hopelijk gooien ze het programma niet op de schop met (nóg) mindere voorwaarden.
     
  2. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Gebeurd helaas wel vaker, de KLM main site heeft ook regelmatig kuren (al is dit de laatste tijd voor m'n gevoel al een stuk minder).
     
  3. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    De laatste dagen was inloggen een probleem. Maar volgens mij werkt het weer. Ze hebben Recaptcha-beveiliging bij het inloggen toegevoegd, zodat ze er zeker van zijn dat alleen mensen kunnen inloggen en geen Fokkers, Boeings, aliens, huisdieren of robots.
     
  4. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Earnonline is nog steeds stuk, de normale site doet het wel.. Klopt, Recaptcha is o.a. toegevoegd.
     
  5. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Site is weer online. Ook hier reCaptcha als verbetering op de site. Hopelijk zijn ze niet 72 uur offline geweest voor alleen deze nieuwe functie ;)
     
  6. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Award interface is ook vernieuwd. of als dit al zo was, valt dit mij nu pas op
     
  7. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik heb twee weken een award booking gemaakt, toen was de tool ook al veranderd.
    Vind het er niet echt overzichtelijker uit zien en destijds werkte het nog niet vlekkeloos. Zal wel net als met de app gaan: de kinderziektes moeten eerst worden verholpen voordat alles 100% soepel verloopt!
     
    high_class vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina