Flixbus voor 1 €

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door giesje, 28 mei 2015.

  1. giesje

    giesje Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik heb deze week geboekt naar Bruxelles vanaf Maastricht voor 2 euro retour op 6 juni en geboekt met pinksteren online en betaald via de creditcard. anders kun je nog niet betalen vanuit NL
    Er zou tot einde mei geboekt kunnen worden, vanwege promoties naar oa. Paris voor 2 €uro retour p.p.
    nu ga ik naar de website van flixbus.com en kost het 19 €uro per persoon enkele reis

    De reis moet wel voor einde juni 2015 gemaakt zijn en geboekt voor 31 mei 2015

    Ik heb gebeld met Flixbus in Duitsland maar ze kon mij niet helpen met de vraag
    en verwees mij naar een of andere urlaub.de , terwijl het afgelopen weekend nog grootst op hun website
    te boeken was

    telefonisch kon men mij niet helpen, aangezien ze het nog moest uitzoeken en mij hier over zou terug bellen
    ik wacht nog steeds op de reactie van de klantenservice ?

    Inmiddels heb ik een mail gestuurd naar de service ? Hoeveel service ik mag verwachten is tot nu toe ruim onvoldoende, een duur betaald nummer bellen ( hotline ) en niet eens weten wat ze verkopen ?
     
  2. giesje

    giesje Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hoop dat iemand van julllie snel antwoord kan geven, zodat ik nog naar Parijs kan voor 2 €uro, zoals beloofd in hun aanbieding
    maar nu nergens vanaf weten ?
    Er stond duidelijk een aantal dagen terug 1 euro en niet vanaf 1 euro
    enkele reis en ook de datum pakte hij toen goed, maar ik kon nog niet definitief beslissen
    zou het kunnen zijn dat de tickets allemaal verkocht zijn 50.000 verkocht ?
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2015
  3. Wouter

    Wouter Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Ws zijn de goedkope stoelen uitverkocht.
     
  4. MaxJ91

    MaxJ91 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Goed nieuws, Flixbus gaat binnenlandse busritten aanbieden! Net op tijd want over een aantal maanden verlies ik mijn studenten OV kaart, kan nu in ieder geval goedkoop naar Eindhoven ;)

    De routes liggen nog met name in het oosten en zuiden van het land maar op korte termijn zal er wel snel uitgebreid gaan worden. Er zijn ook nog tickets voor 1 euro te koop https://www.flixbus.nl/flixbus-nederland
     

Deel Deze Pagina