FB punten met Air Baltic

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door BertvanBoven, 27 apr 2016.

  1. BertvanBoven

    BertvanBoven Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Geboekt op de KLM-website; retour Riga met Air Baltic
    Krijg ik hier nu wel of geen miles?
     
  2. Desley

    Desley Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    143
    Normaal gesproken wel, heb je een kl vluchtnummer ? Als je die hebt krijg je ze zeker.
     
  3. likes2fly

    likes2fly Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    In december met Air Baltic op een KL-vluchtnummer naar Vilnius gevlogen. Gewoon level miles gekregen.
    Gold meen ik ook voor een Air Baltic vlucht die ik via een KL-vluchtnummer naar Riga maakte in december 2014 maar dat kan ik zo niet meer nakijken.
     
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.457
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Je kan ook altijd kijken bij "Mijn boekingen" als je inlogt op e KLM-website. Klik op je trip en dan kijk je "Passagiersgegevens". Daar kan je zien of je miles verdient en hoeveel.
     
    high_class vindt dit leuk.
  5. BertvanBoven

    BertvanBoven Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Dank voor jullie antwoorden
     
  6. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Ga binnenkort met een KLM codeshare/Air Baltic operated vlucht naar TLL en terug.
    In het verleden toen Estonia Air deze vluchten uitvoerde kreeg je als STE+ baggagevrijstelling & loungeaccess. (Vorig jaar hadden ze na het faillissement van OV geen codeshare.)
    Is dit met Air Baltic ook het geval?
     
  7. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    270
    Trofeepunten:
    63
    Vorig jaar bij KLM geboekt AMS-RIX met Baltic en retourvlucht ARN-AMS met KLM. De FB miles vanaf Stockholm werden automatisch bijgeschreven, die van AirBaltic kostten me nog een mailtje naar FB.
    Antwoord op je vraag is: In principe wel, maar je moet het wel zelf goed in de gaten houden.
     
  8. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Miles krijg ik toch niet op deze 2 vluchten. Had je ook baggagevrijstelling en lounge access als STE+ op de Baltic operated flight?
     

Deel Deze Pagina