FB Gold luggage tag weg!

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Fripsmaster, 7 dec 2015.

  1. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Vandaag was ik begonnen aan mijn laatste 8 segmenten voor FB Plat. Haalde ik mijn bagage op FCO, luggage tag weg! Het riempje zat er nog wel aan dus ik denk dat de tag is gebroken. Maar toch baal ik wel een beetje, zeker omdat mijn Silver een keer er af was gehaald, niet gebroken o.i.d. Nu vind ik het niet zo heel erg omdat ik toch die Platinum krijg. Hebben jullie wel 's zoiets meegemaakt? Of andere gekke dingen met je FF luggage tag?
     
  2. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik niet , maar heb wel over de mogelijkheid gedacht. Ben altijd van plan om nog gegevens in de koffer te doen voor wanneer te tags er aan de buitenkant afraken
     
  3. Alexo

    Alexo Blue Tier

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    De tags liggen er bij mij altijd in no time vanaf. Zet altijd met een dikke viltstift mn telefoon nummer op de koffer. Kan de douane oid ook bellen als die open moet.
     
    Denzi vindt dit leuk.
  4. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik heb ook precies vanwege deze reden geen luggage tag aan m'n check-in koffer zitten. Ik reisde als kind altijd voor de 'looks' (ja, toen al moest en zou ik een FF kaartje hebben:cool:) met de FB Plat tag van m'n opa. Nadat deze was gescheurd, heb ik na een paar dagen mijn lego niet aan te hebben geraakt van de verslagenheid, besloten om geen luggage tag meer aan m'n bagage te doen. Enkel nog om mijn carry-on heb ik een luggage tag; meer voor de snelle doorgang bij security/boarding, aangezien je in de meeste gevallen dan al wordt doorgelaten.
    Om toch duidelijk te maken dat het om mijn koffer gaat, heb ik altijd een plakkertje met naam + thuisluchthaven op de koffer geplakt zitten alsmede een briefje met dezelfde informatie in de koffer.:)
     
  5. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Best een goed idee. Ik heb 2 tags op mijn laptoptas, op de kleine koffer zit mijn FF tag en in de koffer zelf zit ook een tag.

    Voor de rest heb ik wel een tag op mijn grotere koffers, maar deze waren 2€ vd Action (al zitten ze er nog wel op).

    Het viltstift idee ga ik iig gebruiken.
     
  6. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Ten eerste zou ik niet tags op je koffer doen. Zo gaan ze snel kapot en misschien trekken ze ook ongewilde aandacht. Als je ze er toch op wil doen, gebruik dan zip ties, dan kan niemand ze er makkelijk af halen.
    Ik heb vaker gelezen dat mensen hun tags 'kwijt' zijn na een bezoekje aan FCO. Handeltje van de bagagemaffia?
     
  7. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik herinner mij zelfs dat er hier iemand op het forum eens heeft gepost dat zijn luggage tag aan een andere koffer zat, toen deze de band af kwam rollen. Dan begin je je pas echt af te vragen wat er met je koffer gebeurt, als deze zich in het luggage-handling gedeelte begeeft...:eek:
     
  8. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    wat zouden ze met die tags willen dan?
     
  9. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Nou, laat het nou net zo zijn dat mijn FB Gold tag kwijt was toen ik mijn bagage op ging halen op FCO. :eek:
     
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Kijk maar op eBay.
     
    high_class en Flying doc vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina