Ik moet dit jaar op een wat meer regelmatige basis een auto huren... Zijn er fasttrack's beschikbaar naar elite status? Sixt, Avis, Herz.. maakt me niet uit
Via FB kon ik vrij gemakkelijk Avis Preferred krijgen, misschien lukt dat ook via andere SkyTeam partners?
Heb je enige status bij een hotelketen? Bij een bepaalde status hoort soms een bepaalde status bij een autoverhuurder. Heb je toevallig een IATA nummer vanuit holidayguru?
http://www.headforpoints.com/2014/05/12/free-sixt-gold-card-for-club-carlson-gold/ Sixt Platinum met CC Gold
Checken ze na een bepaalde periode of je nogsteeds de elite status bezit waarme je hebt gematched, of kan je er van uit gaan dat je de Sixt Platinum Card 'levenslang' kan houden?
M.b.t. fasttrack elite status bij autoverhuurders: Via Sixt Plat kan je je makkelijk laten matchen naar Europcar Privilege Executive. Naast de voordelen van de status, krijg je dan ook meteen een gratis weekendhuur cadeau.
Mijn 'platinum' status is al jarenlang geldig, zonder herkwalificering... However... ... ... Automatische update naar de hoogste voertuigcategorie** ** Afhankelijk van beschikbaarheid, niet geldig voor lange termijn huur, special cars, vakantie auto's of bestelwagens. De mogelijkheid op een upgrade is alleen geldig binnen 12 maanden naar uitgave van de kaart. Het voordeel blijft echter geldig bij 10 maal per 12 maanden bij Sixt huren. Je blijft dus een soort van 'fake' platinum; moet wel zeggen dat ik op sommige locaties door mijn 'platinum' status alsnog een kleinere of grotere upgrade heb ontvangen.
Heb erg goede ervaringen met Europcar en hun Privilege Executive programma. Altijd erkenning en 80% van de keren een degelijke upgrade. De gratis weekendvoucher is mooi meegenomen, maar let er op dat alle aanvullende verzekeringen alsnog moeten worden betaald!
Met AB Gold/Plat krijg je Sixt Platinum, met Silver Gold. http://partner.sixt.de/airberlin/topbonus-services/sixt-cards/?L=1
Wil mijn Sixt Plat matchen naar Europecar, echter kan ik ze op geen enkel email-adres bereiken (unable to connect to destination mail server). Welk email-adres heb jij gebruikt? [email protected]?
wat me opvalt bij sixt is dat het vrijwel nooit goedkoper is met de Sixt gold card membership.. in enkele gevallen is het zelfs duurder dan wanneer je een 'freshe' boeking maakt. Loyaliteit wordt bij geen enkele auto verhuurder goed beloond.
Ja, maar je krijgt antwoord van de Europcar Australia and New Zealand | Privilege afdeling: [email protected]
Goed om te weten. Zoek jij van tevoren nog contact met het lokale Europcar station, geef je bij de balie aan dat je Privilege Executive bent of hebben zij dat correct in het systeem staan en krijg je een upgrade?
UA: MileagePlus Club and Presidential Plus Card members will receive Hertz President's Circle® status. Premier Silver and Premier Gold members will receive Hertz Five Star® status. MileagePlus members with Premier Platinum status and higher will receive Hertz President's Circle status. Delta: Diamond Medallion Members: President's Circle® Program Platinum Medallion Members: President's Circle Program Gold Medallion Members: Five Star® Program
Interessant. Ik zit op statusmatcher te kijken en daar val het volgende op. - LCAH Plat naar Hertz PC - AB Gold naar Sixt Gold - HH Gold naar Sixt Plat Flying Blue werkt samen met de grotere autoverhuurders. Het kan geen kwaad om een mailtje te sturen naar de car rental van je keuze en je FB status.
Als je United Airlines Premier 1K member bent krijg je een gratis upgrade naar Avis Gold. Weet niet wat op dit moment je status is bij United?