Etihad vertraging

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door Didier13, 23 mrt 2015.

  1. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Recentelijk op weg naar kathmandu door de problemen met het turkish airlines vliegtuig 4 dagen noodgedwongen in Abu Dhabi moeten doorbrengen voordat we verder konden vliegen.
    Kregen van Etihad een prima hotel en eten maar er ging ook veel mis, o.a. hun communicatie was zeer gebrekkig en we zaten al die dagen zonder onze bagage zodat we schone t shirts en zwemwear moesten kopen om in iedergeval niet teveel te gaan stinken en van het zwembad te kunnen genieten.
    Heb een mail gestuurd naar hun clientrelaties hierover en uiteraard complimenten gegeven over het prima hotel maar ook de andere feiten benoemd. Kreeg een uitgebreide e-mail terug dat ze het gaan bespreken met senior managers en dat ze mijn klacht serieus nemen en dat ze leren van de feedback bla bla bla, maar er wordt verder geen enkele vorm van compensatie geboden terwijl er toch kosten zijn gemaakt, buiten de 4 dagen korter in Nepal, dit echter buiten hun schuld.

    Heeft het zin om hier verder op door te gaan? Iemand ervaring?
    Ik denk dat ik redelijk in mijn recht sta maar weet ook dat luchtvaartmaatschappijen niet zo scheutig zijn.

    Thanks voor jullie reacties en binnenkort volgt een kort verslag.
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Heb je geen reisverzekering of creditcard waar je de kosten kan claimen? Scheelt een hoop gedoe.
     
  3. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Ja heb een
    Ja heb een uitgebreide reisverzekering. Maar ik dacht dat ze mogelijk ook punten zouden kunnen bieden als compensatie en daar heb ik uiteraard meer aan!:)
     
    tgrhuis12 vindt dit leuk.
  4. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Ik heb 2 jaar geleden soort gelijk ervaring gehad, koffers niet mee gekomen, 4 dgn moesten wachten.
    Ik had gewoon spullen gekocht die nodig waren.... Bonnen bewaren. Eenmaal thuis bij m'n reisverzekering ingediend. We kregen €150 pp terug voor gekochte artikelen(nachtkleding/verzorging spullen). Via reis verzekering gaat veel sneller en makkelijker. Ze vechten het wel met de Airline uit over de betaling, het gaat dan buiten je om.

    Wat etihad betreft...... M'n dochter en ik hopen stilletjes dat we met Pasen op terug weg van Bangkok zoiets vertraging krijgen zodat we langer in Abu Dhabi kunnen verblijven;). We verblijven nu volgens onze plannen maar 1 nacht en dat hebben we best spijt van, zou graag een paar dgn langer willen blijven. Maar ticket veranderen kost het € 200 pp
     

Deel Deze Pagina