Ervaring met Jet Airways AMS-YYZ?

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door Krekel, 2 okt 2018.

  1. Krekel

    Krekel Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    39
    Trofeepunten:
    13
    Ik vlieg al jaren business AMS-YYZ en AMS-YVR, meestal met KLM. Jet Airways is echter een heel stuk goedkoper en vliegen ook direct van AMS naar YYZ. Heeft iemand ervaring met Jet Airways?
     
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Gezien de financiële situatie van Jet Airways, het afwentelen door te bezuinigen op onderhoud en eerdere ervaringen met Kingdisher en Air India zou ik dat niet aandurven.
     
  3. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Nooit gevlogen, maar hoor nooit echt goede verhalen over service en de oude herringbone-opstelling die ze in business hebben. Wel leuk: eerste klas op Jet Airways kan, afhankelijk van data, soms goedkoper zijn dan business op zowel Jet als KLM. Lijkt me dan nog wel eens de moeite waard om te proberen!
     
  4. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Stuk of 20 keer gevlogen met 9W. Weinig mis mee met 9W in Premiere. Solid hard en soft product. Hun 777's hebben een 1-2-1 config, lekker indiaas eten, aardige crew. Vaak wel wat warm in de cabine en heb het idee dat de cabine af en toe wat vuiler is vergeleken met andere airlines.
    Wanneer ik richting India gaan verkies ik ze boven KLM. Weer eens wat anders & KLM is vaak duurder, slechter schema en vliegt met nogal wat oude meuk.

    Zou wel, aangezien dit een toekomstige dienst is, met niet anders dan een credit card betalen & een reisverzekering hebben.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2018
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
  6. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Zelf economy gevlogen 2.5 jaar geleden. In principe meer dan een prima vlucht gehad. Service was voor economy gewoon goed te noemen, eten was prima, IFE echter geen idee. Tot tweemaal toe geslapen :)
     

Deel Deze Pagina