Ervaring Aeroflot

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door Bart_FF, 21 nov 2016.

  1. Bart_FF

    Bart_FF Guest

    Onlangs vloog ik met Aeroflot: AMS-SVO (Economy), SVO-JFK (Comfort Class), JFK-SVO (Economy), SVO-AMS (Economy).

    Ik had nog nooit met Aeroflot gevlogen, wist dus niet wat ik kon verwachten, maar ben positief verrast. Wat er voor mij uitsprong:
    -Op de luchthaven bleek het mogelijk om zonder bijbetaling een stoel bij de nooduitgang te reserveren voor de vluchten JFK-SVO, SVO-AMS (Hallo KLM, waar blijven jullie?)
    -Upgrade naar Comfort Class voor 100 EUR op de vlucht SVO-JFK. Comfort Class is bij Aeroflot alleen aanwezig op de 777, maar steekt met kop en schouders uit boven het product van KLM: betere stoel, welkomstdrankje, business class maaltijden, slippers/oogmasker etc. (Hallo KLM, waar blijven jullie?)
    -Economy op de vlucht JFK-SVO: ook slippers/oogmasker, gewoon twee hele maaltijden.
    -Misschien wel het meest speciale: ik ben Silver bij FB, en werd op de meeste vluchten persoonlijk door de Stewardess bedankt voor het vliegen met Aeroflot.

    Voor dit retourtje was ik nog geen 500 EUR kwijt.

    Conclusie: Afgaande op dit retourtje doet Aeroflot het goed, op sommige punten veel beter dan KLM.
     
    Lionell, lloydje33, cannondalecaad en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143

    Ik vlieg in januari van CPH via SVO naar BKK met Aeroflot in de Comfortclass met een Boeing 777-300ER omdat de prijs enorm scherp was, de vluchtijden waren zijn goed en ik wilde graag op een fatsoenlijke manier een lange vlucht maken. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden maar gezien je ervaringen komt dat zeker goed:)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb enkele vluchten met Aeroflot gemaakt in Economy. Ik vond het niks bijzonder in vergelijking met KLM, alleen de maaltijden waren wel minder. En ja, de Russische flag carrier, dus veel Russen aan boord.
     
    Lionell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina