Van Ams naar Dubai werkte alleen mijn Ice systeem niet de eerste 2 uur, heel irritant, dus heb ik moeten meekijken bij mijn vrouw! De 2e vlucht werkte wederom alleen mijn Ice systeem niet, gelukkig maar een uurtje, maar nog steeds erg vervelend! Beiden vluchten waren in J-class en niet goedkoop! Ik vraag me af wat jullie zouden doen achteraf? En zijn daar regelementen voor? Alvast bedankt,
Heb je dit gemeld aan de crew? Heb dit eens voorgehad op de LH A380 en een reboot van mijn systeem heeft toen gewerkt.
Hangt volgens mij helemaal van de luchtvaartmaatschappij af of ze je willen compenseren. Van de zomer vloog ik met de A380 van CZ in J. Hele vlucht geen IFE, maar van compensatie wilde ze niks weten. Volgens mij krijg je bij KLM 150 EUR compensatie.
Ik hoop dat je dit aan boord hebt aangegeven, anders is het nu te laat. Is dit het geval en werd er een oplossing geboden?
Heb bij customer care van KLM eens 5000 miles gekregen wegens niet functionerend IFE op AF vlucht CDG-DXB. En 'Emirates Ice'... klinkt als een foute drug ;-)
Een collega heeft een paar maand geleden een klacht ingediend omdat z'n ICE het niet deed. Afgewezen omdat er nog lege stoelen in het vliegtuig waren. Is wat voor te zeggen. Echter begrijp ik ook dat je als gezin bij elkaar wilt zitten.
Ik heb ook slechte ervaringen met Emirates, had een klacht geschreven omtrent vertragingen en alle aanmerkingen die ik hier op had werden gewoon verworpen. Er werd nog net niet gezegd dat ik loog maar daar kwam het bijna op neer in de email die ik terug ontving.(na 3 maanden!)